تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 24
شرکت آمازون ویژگی‌های جدیدی را به شبکه‌ی توییچ اضافه کرد که آن را تبدیل به شبکه‌ی اجتماعی می‌کند.
شرکت آمازون در زمان برگزاری اجلاس «پکس شرقی» (PAX East) ویژگی‌های جدیدی را برای شبکه‌ی توییچ1 (Twitch) معرفی کرد که آن را به یک شبکه‌ی اجتماعی تبدیل می‌کند.

شرکت آمازون در قالب بروزرسان جدیدی به نام دوستان (Friends)، ویژگی‌های جدیدی مانند ارسال پیغام خصوصی، چت گروهی و بروزرسانی حساب کاربری به توییچ اضافه کرد. همچنین از این پس کاربران می‌توانند تا 500 نفر را در لیست دوستان خود قرار دهند.

مارکوس گاراهام (Marcus Graham)، مدیر بخش برنامه‌نویسی توییچ اعلام کرد: «ویژگی دوستان، قدم دیگری برای ایجاد پلتفرم ارتباطی است که تنها به استریم ویدئو توسط کاربران نمی‌پردازد.»

گراهام گفت: «ویژگی دوستان یک ویژگی جدید است که به طرفداران بازی‌های ویدئویی اجازه می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. توییچ همیشه یک پلتفرم بزرگ برای تماشای ویدئو و اشتراک آن با بینندگان بود؛ اما از این پس امکان برقراری تماس بین بینندگان نیز فراهم شده است.»

وی همچنین افزود از زمان اجرای محدود ویژگی‌های ذکر شده، بیش از 300 میلیون پیغام خصوصی توسط کاربران ارسال شده است. مرحله‌ی آزمایش بتای ویژگی‌های جدید شبکه‌ی توییچ از 23 آوریل 2016 شروع به کار خواهد کرد.

_______________________

1- وب‌گاه توییچ  (Twitch) در سال 2011 توسط شرکت آمازون افتتاح شد. توییچ یکی از معروف‌ترین وب‌گاه‌ها در زمینه‌ی استریم آنلاین ویدئو است. کاربران این پلتفرم می‌توانند از خود و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند به صورت زنده فیلم گرفته و در توییچ نشان دهند.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار