تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 23
شرکت ال جی اوایل اسفند ماه سال گذشته در جریان یک کنفرانس خبری از پرچمدار جدید خود به نام ال جی جی 5 رونمایی کرد.
فروش ال جی جی 5 از اوایل فروردین ماه آغاز شد و کاربران کره‌ای که یک روز زودتر امکان خرید این محصول جدید را داشتند، رکورد تازه ای از فروش محصولات ال جی را رقم زدند و در عرض یک روز پانزده هزار نسخه از این گوشی را خریداری کردند. اکنون نوبت به کاربران ایرانی رسیده است تا علاقه خود را نسبت به جدیدترین دستاورد ال جی در حوزه گوشی‌های هوشمند نشان دهند.

 آن طور که شرکت ال جی در وبلاگ رسمی خود خبر داده، قرار است ال جی G5 جمعه 10 اردیبهشت طی مراسمی رسمی که در تهران برگزار می‌شود، به بازار ایران قدم بگذارد:


اندکی صبر… سحر نزدیک است!


جمعه، روز G5 در ایران است.


ال‌جی G5، آخر هفته، رسماً وارد بازار ایران می‌شود.


سلام دوستان عزیزی که بی‌صبرانه در انتظار تلفن هوشمند پرچمدار جدید ال‌جی هستید! می‌دانیم مدت زمان زیادی است که منتظر عرضه ال‌جی G5 و دوستانش به بازار ایران هستید و برای رسیدن آن لحظه‌شماری می‌کنید؛ خواستیم در اولین شنبه اردیبهشت ماه، به شما نوید بدهیم که ال‌جی G5، جمعه ۱۰ اردیبهشت، طی مراسمی رسمی که در تهران برگزار می‌شود، قدم به بازار ایران خواهد گذاشت.

خیالتان راحت! خبرنگاران هم رسماً از سوی دفتر ال‌جی در ایران برای حضور در مراسم رونمایی از ال‌جی G5 و دوستانش در ایران دعوت شده‌اند.

ضمن عرض پوزش مجدد بابت این تأخیر، لازم است به شما همراهان همیشگی و وفادار ال‌جی اطلاع دهیم که دلیل این انتظار طولانی استقبال زیاد از ال‌جی G5 در ایالات متحده امریکا و کره جنوبی است. این استقبال به حدی بوده که در هفته اول عرضه، هر روز ۱۵ هزار دستگاه از این تلفن هوشمند در کره جنوبی به فروش رسیده است؛ چیزی معادل ۳ برابر فروش ال‌جی G4!

پس بدیهی است که عرضه آن به کشورهای دیگری نظیر ایران با کمی تأخیر روبه‌رو شود و این تقصیر دفتر ال‌جی و نمایندگی آن در ایران نیست.

پیشاپیش، از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزاریم و از نظرات و پیشنهادات صمیمانه شما مثل همیشه استقبال می‌کنیم.

با تشکر

تیم وبلاگ ال‌جی


از جمله ویژگی‌های اصلی این گوشی جدید می‌توان به طراحی ماژولار، نمایشگر همیشه روشن 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده اسنپدارگون 820، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با لنز با زاویه دید گسترده و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی، باتری ماژولار قابل تعویض و مجموعه ای از تجهیزات جانبی در قالب دوستان ال جی اشاره کرد.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار