کد خبر: ۳۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 07
در روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویری از پرچمداران گلکسی نوت 20 و نوت اولترا بودیم. اولین تصویر از نوت 20 اولترا به اشتباه توسط وب‌سایت اوکراینی سامسونگ منتشر شده بود اما پس از مدتی افشاگری با نام JimmyIsPromo تصاویر نسخه استاندارد نوت 20 را به نمایش گذاشت.
به گزارش آی تابناک : در روزهای گذشته شاهد انتشار تصاویری از پرچمداران گلکسی نوت 20 و نوت اولترا بودیم. اولین تصویر از نوت 20 اولترا به اشتباه توسط وب‌سایت اوکراینی سامسونگ منتشر شده بود اما پس از مدتی افشاگری با نام JimmyIsPromo تصاویر نسخه استاندارد نوت 20 را به نمایش گذاشت. ساعاتی پیش افشاگر تصاویر نوت 20، با انتشار پستی تصاویر مربوط به گوشی گلکسی نوت 20 پلاس را هم به اشتراک گذاشته است.

این منبع خبری تصاویر نسخه مشکی براق گوشی گلکسی نوت 20 پلاس را به نمایش گذاشته است اما انتظار می‌رود که مانند برخی از مدل‌های گلکسی اس 20، سایر نسخه‌های گلکسی نوت 20 در رنگ‌های مات به بازار عرضه شوند.  همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در قسمت پشتی گلکسی نوت 20 پلاس از ماژول دوربین سه گانه استفاده شده است؛ البته این موضوع پیش از این در رندرهای رسمی لو رفته از این گوشی مشخص شده بود.

دوربین سوم این محصول به لنز پریسکوپی مجهز شده است، اما گفته می‌شود که سامسونگ میزان بزرگنمایی تصویر در پرچمداران نوت 20 را به بزرگنمایی 50 برابری محدود کرده است و قابلیت بزرگنمایی 100 برابری یا Space Zoom از این محصول حذف شده است. به گفته این افشاگر، اسپیکر و قلم هوشمند S Pen گوشی نوت 20 پلاس در سمت چپ درگاه USB-C قرار گرفته است. همچنین دکمه‌های خاموش و روشن و تنظیم صدا به سمت راست دستگاه منتقل شده‌اند.

در این بین گوشی گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ با شماره مدل SM-N986U موفق به دریافت تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در گلکسی نوت 20 پلاس از صفحه نمایش 6.87 اینچی با رزولوشن 3096x1444 و نسبت ابعاد 19.3:9 استفاده کرده است. ابعاد صفحه نمایش نوت 20 پلاس حدود 2 میلی‌متر بلندتر از پرچمدار گلکسی نوت 10 پلاس است زیرا این گوشی به صفحه نمایش 6.8 اینچی مجهز شده بود.





منبع : 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار