کد خبر: ۳۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 07
ابتدا قرار بود که مایکروسافت در ماه ژوئن رویدادی را برای معرفی بازی های Xbox Series X برگزار کند اما این رویداد به تعویق افتاد و به ماه جولای موکول شد.
به گزارش آی تابناک : ابتدا قرار بود که مایکروسافت در ماه ژوئن رویدادی را برای معرفی بازی های Xbox Series X برگزار کند اما این رویداد به تعویق افتاد و به ماه جولای موکول شد. حالا ردموندی‌ها رسما زمان برگزاری این مراسم را اعلام کرده اند. بدین ترتیب مایکروسافت در تاریخ 23 جولای برابر با 2 مرداد بازی‌های ساخت Xbox Game Studios را برای کنسول نسل بعدی خود به نمایش خواهد گذاشت. مهم‌ترین عنوانی که انتظار می‌رود در این مراسم بدرخشد، Halo Infinite است. چند هفته پیش استودیو 343 Industries با انتشار یک تریلر، این بازی را تبلیغ کرد که نشان میداد در قسمت جدید هیلو، آنتاگونیست‌های The Banished باری دیگر باز خواهند گشت.
معرفی بازی های Xbox Series X در تاریخ 2 مرداد

معرفی بازی های Xbox Series X در تاریخ 2 مرداد

البته مطمئنا Halo Infinite در مراسم پیش روی ایکس باکس تنها نخواهد بود. مایکروسافت به مرور زمان استودیوهای بازی ساز متعددی را از آن خود کرده و اکنون به طور مجموع تعداد استودیوهای ایکس باکس گیم به 15 عدد می‌رسد. حالا علاقمندان به کنسول نسل بعدی مایکروسافت مشتاقند تا ببینند کمپانی در نسل جدید چه انحصاری‌هایی را برایشان تدارک دیده است. همچنین مایکروسافت به تازگی اکانت توییتر Fable را بازگردانده است که ممکن است قسمت جدیدی از این بازی در رویداد دوم مرداد معرفی شود. ضمنا کمپانی اخیرا نشان تجاری Fable را برای محصولاتی مانند شارژرهای USB، اسپیکرهای قابل حمل، هدفون‌ها و غیره توسعه داده است. از آنجایی که سال گذشته مایکروسافت با پخش یک تیزر، عنوان Hellblade 2 را معرفی کرد، بعید نیست که Ninja Theory در رویداد پیش رو نمایش دیگری از این بازی را ارائه دهد.

علاوه بر این، صحبت‌هایی در رابطه با Forza و Gears of War و استفاده این عناوین از توان سخت‌افزاری بالای Xbox Series X نیز به گوش می‌رسد. استودیو Rare نیز در ماه نوامبر بازی جدید Everwild را معرفی کرد و احتمال نگاهی نزدیک به این عنوان در رویداد مایکروسافت وجود دارد. مطابق معمول همیشه، طرفداران ایکس باکس امیدوارند که با قسمت جدیدی از Perfect Dark یا Banjo-Kazooei غافل‌گیر شوند. مایکروسافت وعده انتشار گیم پلی‌های جدید و بازی‌های بهینه شده برای ایکس باکس سری ایکس و حتی بازی‌های کاملا جدید را از طرف تیم‌های Xbox Game Studios را به کاربران داده است. انتظار می‌رود رویداد جدید ایکس باکس، رویدادی بزرگ و جذاب باشد.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار