کد خبر: ۳۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 06
شرکت فناوری فوجیتسو اعلام کرده در راستای سازگاری با روال تازه ناشی از شیوع ویروس کرونا، فضای دفتر خود در ژاپن را نصف می‌کند.
به گزارش آی تابناک : شرکت فناوری فوجیتسو اعلام کرده در راستای سازگاری با روال تازه ناشی از شیوع ویروس کرونا، فضای دفتر خود در ژاپن را نصف می‌کند.

برنامه این شرکت که «تغییر زندگی کاری» نام دارد، شرایط کاری و انعطاف‌پذیری بی‌سابقه‌ای را در اختیار ۸۰ هزار کارمند این شرکت در ژاپن قرار می‌دهد. کارکنان در انتخاب ساعت کاری خود آزادی عملی بیشتری دارند و می‌توانند از خانه نیز کار کنند.

در بیانیه ارسالی فوجیتسو به بی بی سی، این شرکت اعلام کرده:

«ما روش جدیدی از کار کردن را ارائه می‌دهیم که نویدبخش تجربه توامندتر، خلاق و با بازده بالا برای کارکنان است. این روش باعث افزایش نوآوری شده و ارزش جدیدی برای مشتریان و جامعه ایجاد می‌کند.»

بر اساس این برنامه، کارکنان می‌توانند برای دستیابی به سبک کاری خود که امکان استفاده مناسب از زمان با توجه به نوع کار، نقش‌ تجاری و سبک زندگی را می‌دهد، شروع به دورکاری کنند. فوجیتسو اعلام کرده که طی این برنامه کارکنان قادرند محل کار خود را انتخاب کنند که می‌تواند خانه افراد، دفتر اصلی شرکت یا یک دفتر ماهواره‌ای باشد.

فوجیتسو

این شرکت اعتقاد دارد که افزایش خودمختاری کارکنان، به بهبود کارایی تیم و همچنین افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک می‌کند. فوجیتسو تنها شرکتی نیست که امکان دورکاری را برای کارکنان خود فراهم می‌کند، توییتر نیز چندین ماه پیش به کارمندان خود اعلام کرد که امکان دورکاری برای همیشه وجود دارد.

این شبکه اجتماعی اعلام کرده بود:

«چندین ماه گذشته امکان استفاده از این روش را ثابت کرد. اگر کارکنان در موقعیتی باشند که امکان دورکاری برای آن‌ها وجود داشته باشند و بخواهند به دورکاری ادامه دهند، ما شرایط را برای آن‌‌ها مهیا می‌کنیم.»

گوگل و فیسبوک نیز اخیرا اعلام کرده‌اند کارکنان می‌توانند تا پایان سال جاری میلادی از خانه کار کنند. باید منتظر ماند و دید در آینده شرکت‌های بیشتری به این جمع اضافه می‌شوند یا خیر.




منبع : دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار