کد خبر: ۳۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
رئیس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان تولید کننده نانوالیاف گفت: با تولید دستگاه های نانو الیاف و فروش آن به تولیدکنندگان به زودی میزان ماسکهای نانو در کشور ۱۰ برابر می شود.
به گزارش آی تابناک : رضا فریدی مجیدی، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تولید کننده ماسک‌های نانو و دستگاه‌های تولید نانوالیاف اظهار کرد: ما از ابتدای شیوع کرونا شروع به تولید چندبرابری ماسکهای نانو برای رفع نیاز کشور کردیم و از سوی دیگر دستگاه‌های تولید نانو الیاف را نیز که تولید خودمان است به کار گرفتیم.

وی با بیان اینکه تولیدات ما از یک ماه گذشته بیشتر شده است، افزود: تقریباً از یک ماه پیش میزان تولیدات ماسک این شرکت به روزی بین ۳۰ تا ۴۰ هزار ماسک رسید؛ در این راستا برای پوشش نانوالیاف از ۳ دستگاه تولید نانوالیاف نیز بهره برده ایم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اجباری شدن ماسک در اماکن عمومی و اداری، آیا در میزان تولیدات ماسک این شرکت افزوده می‌شود یا خیر گفت: در حال حاضر تولید ماسک در کشور بسیار زیاد شده شاید نیازی به افزایش میزان تولید این شرکت وجود نداشته باشد.

فریدی با بیان اینکه البته شاید برای افزایش تولید اقدام کردیم، عنوان کرد: ظرفیت افزایش تولید ماسک در این شرکت تا ۲ برابر وجود دارد به طوریکه می‌توانیم روزی ۸۰ هزار ماسک را به تولید برسانیم.

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان با اشاره به مشتری‌های ماسک‌های نانو گفت: این ماسک نسبت به ماسک‌های معمولی از کیفیت بالایی برخوردارند و شاید قیمت آن با ماسک‌های معمولی متفاوت باشد از این رو ماسک‌های نانو مشتری‌های خود را دارد؛ همچنین در بیمارستان‌ها نیز از ماسک‌های نانو استفاده می‌کنند.

فریدی با بیان اینکه نحوه تولید، توزیع و تکنولوژی بکار رفته در این ماسک طبق روال قبل است، بیان کرد: برای تولید بیشتر و دوبرابری کردن ظرفیت ماسک‌ها نیاز به مواد اولیه داریم که قیمت پارچه و … افزایش یافته است.

وی درخصوص تولید دستگاه‌های نانو الیاف گفت: پیش از شیوع کرونا دستگاه نانو الیاف را صادر کرده بودیم؛ به هنگام شیوع کرونا دو الی سه دستگاه آماده صادرات را برای تولید ماسک در کشور به کار گرفتیم؛ در حال حاضر هم با دو دستگاه ماسک‌های نانو را تولید می‌کنیم.

فریدی با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه‌های نانوالیاف را برای فروش به تولید رسانده ایم، افزود: ظرف یک ماه اینده چند دستگاه نانوالیاف را آماده فروش داریم که دو دستگاه آن برای خودمان است.

وی با بیان اینکه با تولید این دستگاه‌ها و توزیع آن، ظرفیت ماسک نانویی در کشور تا ۵ ماه آینده شاید چیزی حدود ۱۰ برابر افزایش یابد، گفت: بدین واسطه تولید کنندگان ماسک، ماسک‌های نانو تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان با اشاره به ظرفیت صادراتی دستگاه‌های تولید ماسک گفت: چین، مالزی، تایلند و ترکیه ۴کشوری هستند که صادرات برای آنها نهایی شده است.





منبع : مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار