کد خبر: ۳۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 05
سرویس گیمینگ GeForce Now شرکت NVIDIA که در سراسر جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است، به یک پلتفرم جدید وارد می‌شود. GeForce Now یک سرویس بازی ابری است که در دو سطح Free و Founders ارائه شده است.
به گزارش آی تابناک : سرویس گیمینگ GeForce Now شرکت NVIDIA که در سراسر جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است، به یک پلتفرم جدید وارد می‌شود. GeForce Now یک سرویس بازی ابری است که در دو سطح Free و Founders ارائه شده است. GeForce NOW در ابتدا برای کامپیوتر و لپ تاپ‌ها معرفی شد. با این وجود کمی بعد در گوشی‌های هوشمند و اینک در تلویزیون‌های هوشمند نیز قابل اجرا است.

سیستم عامل «اندروید تی وی» یکی از محبوب‌ترین OSهای تلویزیونی است. تا به امروز، اجرای سرویس و یا به عبارت بهتر اپلیکیشن GeForce Now در اندرویدی تی وی، محدود به دستگاه Shield Box شرکت انویدیا بود. Shield Box یک کنسول سرگرمی با امکان اجرای بازی‌های اندرویدی است. اما به نظر می‌رسد که اینک انویدیا با هدف گسترش سرویس بازی GeForce Now که به صورت ابری پردازش شده و بدون نیاز به سخت افزارهای گیمینگ قابل اجرا است، آن را به تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی وارد خواهد کرد.

در نتیجه این شرکت انحصار GeForce Now در Android TV را حذف کرده و حالا در بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی نیز قابل اجرا است. غول سبز تراشه‌های گرافیکی ضمن اعلام این خبر گفت: اپلیکیشن GeForce Now در سیستم عامل اندرویدی تی وی در نسخه بتا قرار داشته و در حال حاضر با آپدیت سیستم عامل و فریمور برخی از تلویزیون‌های اندرویدی، در آنها قابل نصب خواهد بود.

GeForce_Now_2.jpg

کاربرانی که از تلویزیون‌های اندرویدی و یا تی وی باکس‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید تی وی بهره می‌برند، می‌توانند به مراجعه به گوگل پلی، اپلیکیشن GeForce Now را مشاهده کرده و در صورت سازگاری با تلویزیون و یا تی وی باکس خود، اقدام به نصب آن کنند. به گفته انویدیا، در صورتی که خواهان تجربه GeForce Now در پلتفرم اندروید تی وی هستید، باید بدانید که این سرویس بازی در Shield Box به بهترین شکل و با کمترین تأخیر ممکن اجرا می‌شود. به گفته این شرکت، تجربه استفاده GeForce Now در کنسول سرگرمی Shield بسیار بهتر از تلویزیون‌های اندرویدی خواهد بود. با این وجود ورود آن به سیستم عامل اندروید تی وی یک خبر خوب برای دارندگان این تلویزیون‌ها است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار