کد خبر: ۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 21
سامسونگ یکی از سردمداران صنعت گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی با کانال معروف هواشناسی (Weather Channel) وارد همکاری شده است تا یک اپلیکیشن هواشناسی اختصاصی را در اختیار مالکان جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی خود قرار دهد.
بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به منظور عرضه یک محصول منحصر به فرد و اختصاصی برای گروه خاصی از کاربران، با سایر برندها وارد همکاری می‌شوند. با همین هدف، سامسونگ یکی از سردمداران صنعت گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی با کانال معروف هواشناسی (Weather Channel) وارد همکاری شده است تا یک اپلیکیشن هواشناسی اختصاصی را در اختیار مالکان جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی خود قرار دهد.
 

این اپلیکیشن اختصاصی به عنوان بخشی از برنامه‌ای تحت عنوان Made for Samsung طراحی شده است، برنامه‌ای که هدف آن ارایه محصولاتی حاصل همکاری سامسونگ با برندهای برتر جهانی برای مالکان جدیدترین پرچمداران این شرکت است.

 

برای دانلود این اپلیکیشن جدید کاربران باید مالک یکی از گوشی‌های گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 6 اج یا گلکسی نوت 5 باشند. این اپلیکیشن تنها از طریق سرویس Samsung Galaxy Apps قابل دسترسی است بنابراین کاربران باید وارد استور Galaxy Apps شوند تا بتوانند این برنامه را روی گوشی‌های سازگار خود نصب کنند. علاوه بر جدیدترین پرچمداران سری گلکسی، شرکت‌های سامسونگ و The Weather Channel قصد دارند این اپلیکیشن را برای سایر پلتفرم‌ها و دستگاه‌های هوشمند از جمله تلویزیون‌های هوشمند، تبلت ها و ساعت هوشمند Gear S2 نیز عرضه کنند، گرچه هیچ یک از این شرکت ها زمان مشخصی را برای عرضه این اپلیکیشن برای سایر دستگاه‌ها تعیین نکرده‌اند.

 

اپلیکیشن The Weather Channel اختصاصی سامسونگ دارای قابلیت‌های منحصر به فردی خواهد بود که در سایر نسخه های این اپلیکیشن پیدا نمی شود. از جمله این ویژگی‌های متمایز می‌توان به زنگ هشدار Smart Weather Wakeup اشاره کرد که با آب و هوای محل زندگی کاربر مطابقت پیدا می‌کند و در صورتی که شرایط آب و هوا بر مدت زمان حاضر شدن کاربر تاثیر گذاشته و او به زمان بیشتری برای حاضر شدن نیاز داشته باشد، این زنگ هشدار کمی زودتر به صدا در خواهد آمد.

 

این اپلیکیشن اختصاصی هم چنین شامل چندین کلید میانبر شناور است که به کاربر امکان می‌دهد به قابلیت‌های داخلی برنامه با سرعت بیشتری دسترسی داشته باشد، برای مثال پیش بینی‌های روزانه یا ساعتی. علاوه بر این کاربران می‌توانند با انتخاب از میان چندین بک گراند مختلف، گوشی خود را شخصی سازی کنند و این تصویر بک گراند مبتنی بر شرایط آب و هوایی تغییر خواهد کرد.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار