کد خبر: ۳۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 01
انجمن سخت افزاری اروپا (EHA) به طور رسمی برندگان سخت افزاری خود را برای سال 2020 تعیین نمود. این انجمن شش سال پیش میان تمامی اعضا تأسیس شده و حدود 400000 مقاله نوشته است.
به گزارش آی تابناک : انجمن سخت افزاری اروپا (EHA) به طور رسمی برندگان سخت افزاری خود را برای سال 2020 تعیین نمود. این انجمن شش سال پیش میان تمامی اعضا تأسیس شده و حدود 400000 مقاله نوشته است. این گنجینه بزرگ از دانش باعث شد تا EHA واجد شرایط انتخاب بهترین سخت افزار فروخته شده در اروپا باشد در همین راستا این انجمن برندگان جشنواره سخت افزاری اروپا را در سال 2020 مشخص نموده که در این میان AMD توانسته در بخش‌های مختلف جوایز زیادی را از آن خود کند.

انتخاب AMD به عنوان بهترین پردازنده گرافیکی و پردازنده

برخی از جوایزی که AMD توانسته در میان برندگان جشنواره سخت افزاری اروپا به دست آورد به شرح زیر می‌باشد:

پردازنده‌های سری AMD Ryzen 3000 جایزه سال 2020 را از آن خود کرد. این جایزه به این دلیل به این کمپانی اختصاص یافت برای اینکه این شرکت موفق شد تقریبا در تمامی بخش‌ها، فناوری‌های جدیدی را ارائه دهد از جمله بالا بردن تعداد هسته‌ها و پیشرفت‌های بسیار دیگر.

برندگان جشنواره سخت افزاری اروپا مشخص شدند

جایزه بهترین CPU به پردازنده Ryzen 9 3950X داده شد و می‌توان گفت این پردازنده به دلیل داشتن 16 هسته که مقدار زیادی است و 32 رشته سزاوار این جایزه است. در کنار این ویژگی، یعنی تعداد هسته بالا، پردازنده Ryzen 9 3950X دارای حداکثر میزان سرعت کلاک بوست تا 4.7 گیگاهرتز می‌باشد.

برندگان جشنواره سخت افزاری اروپا مشخص شدند

طراحی پردازنده AMD Ryzen Chiplet توانست جایزه بهترین فناوری جدید را به خود اختصاص دهد، زیرا باعث بهتر شدن پردازنده‌های AMD از نظر طراحی و بسته‌بندی شد و به طور پیوسته به این کمپانی امکان رقابت و پیشی گرفتن از پردازنده اینتل را داد. این فناوری با انتشار سری پردازنده‌های Ryzen Generation 1 به طور قابل توجهی تکامل یافته است.

برندگان جشنواره سخت افزاری اروپا مشخص شدند

Ryzen 5 3600 جایزه بهترین محصولات بازی را به خود اختصاص داد. این تراشه یک پردازنده فوق‌العاده برای تمامی رایانه‌های موجود است. از ویژگی‌های این پردازنده که مورد توجه قرار گرفت می‌توان به هزینه پایین، سرعت بالا و توانایی اورکلاک این پردازنده اشاره کرد.

برندگان جشنواره سخت افزاری اروپا مشخص شدند

AMD تنها در بخش پردازنده‌های مرکزی برنده جایز نشد بلکه این کمپانی توانست جایزه بهترین پردازنده گرافیکی را نیز با Navi 10 به دست آورد. Sapphire Nitro + Radeon RX 5700 XT توانستند جایزه بهترین کارت گرافیک مبتنی بر AMD را کسب کنند. این جایزه نشان می‌دهد که AMD تا چه حد توانسته است که به بازار پردازنده گرافیکی نفوذ نماید و نه تنها به عنوان رقیب NVIDIA بلکه در برخی از جنبه‌های دیگر توانسته از NVIDIA پیشی بگیرد. برخی از کارت‌های گرافیکی AMD نه تنها دارای ارزش بسیاری هستند بلکه توانسته‌اند عملکرد فوق‌العاده‌ای را نیز ارائه دهند.

برندگان جشنواره سخت افزاری اروپا مشخص شدند

AMD همچنین توانست در بخش بهترین نوت بوک‌ گیمینگ جایزه بهترین لپ تاپ گیمینگ را با ASUS ROG Zephyrus G14 از آن خود نماید. لپ تاپ ASUS ROG Zephyrus G14 از سری پردازنده‌های Ryzen 4000 موبایل برخوردار است. همچنین ASUS ROG Zephyrus G14 دارای AMD Ryzen 9 4900HS و AMD Ryzen 7 4800HS می‌باشد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار