کد خبر: ۳۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 30
هفت سال پیش بود که اولین نسخه از سری بازی‌های OutLast توسط شرکت Red Barrels برای علاقه مندان به بازی‌های ترسناک عرضه شد. بعد از عرضه موفق این بازی و بازخورد‌های خوب سال 2017 دومین نسخه از این سری بازی منتشر شد و حال سه سال بعد از این اتفاق ظاهرا باید منتظر نسخه سوم باشیم.
به گزارش آی تابناک : هفت سال پیش بود که اولین نسخه از سری بازی‌های OutLast توسط شرکت Red Barrels برای علاقه مندان به بازی‌های ترسناک عرضه شد. بعد از عرضه موفق این بازی و بازخورد‌های خوب سال 2017 دومین نسخه از این سری بازی منتشر شد و حال سه سال بعد از این اتفاق ظاهرا باید منتظر نسخه سوم باشیم. پیشرفت گرافیکی بازی OutLast نشان دهنده تلاش زیاد شرکت بازی سازی RB است اما باید دید که در انتها، گیم پلی بازی به چه صورت خواهد بود.

نسخه اولیه این بازی درحال حاضر در استیم تخفیف فوق العاده خورده و از قیمت 16 یورو به 2 یورو، تخفیف 85 درصدی داشته. اگرچه این بازی همانطور که گفته شد برای سال 2013 می‌باشد اما این موضوع از شدت ترسناک بودن بازی به هیچ وجه کم نخواهد کرد و حس ترس و وحشت را در سراسر این نسخه می‌توان حس کرد.

اما اگر از دسته افرادی هستید که علاقه به انجام بازی‌های نسل جدید با گرافیک مناسب دارند، پیشنهاد ما نسخه دوم این بازی است. نسخه دوم OutLast نیز همانند نسخه اول در فروشگاه استیم درحال حاضر تخفیف 75 درصدی دارد و می‌توانید این بازی را با قیمت 6 یورو خریداری کنید. البته برای اجرای نسخه دوم این بازی نیاز به سخت افزاری با مشخصات متوسط دارید.

پیشرفت گرافیکی بازی Outlast در نسخه سوم چشمگیر خواهد بود

بازی outlast 2

نسخه دوم این بازی نسبت به نسخه اول از المان‌های جدید زیادی برخوردار است اما ظاهرا در نسخه سوم قرار است همه چیز به طور کامل تغییر و به سوی بدن انسان پیش برود. نسخه اول OutLast المان دوربین را همیشه به خوبی به ما نشان می‌داد اما این دوربین فاقد عملکرد خاصی به غیر از روشن کردن محیط بود. این مورد در نسخه دوم کاملا تغییر کرد و در نسخه دوم این بازی قادر بودید تا ویدیو و یا عکس از مکان‌های از پیش مشخص شده توسط بازی تهیه کنید.

اما تا الان همه چیز وابسته به یک دوربین بود و شخصیت بازی ما در صورت نداشتن دوربین، قادر به انجام هیچ کاری در تاریکی، به غیر از مستقیم راه رفتن به سمت دل دشمن نداشت. همین موضوع در صورت نداشتن باتری نیز اتفاق خواهد افتاد اما به احتمال زیاد در نسخه سوم شاهد باتری و یا دوربین برای عکس و فیلم نباشیم. دلیل آن نیز تریلر نسخه سوم این بازی ترسناک و محبوب است که در آن، شخصیت بازی به طور کامل از دست دوربین خود راحت شده و به جای آن، چشمان خود را از دست داده است.

پیشرفت گرافیکی بازی OutLast را در نسخه اول و دوم به طور کامل مشاهده کرده‌ایم اما آیا نسخه سوم این بازی نیز به همین صورت خواهد بود؟ طبق تریلر منتشر شده احتمال اینکه با یک بازی نسل جدید روبرو باشیم زیاد است اما باید منتظر خبرهای رسمی شرکت RB در این زمینه باشیم.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار