کد خبر: ۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 20
شرکت مایکروسافت اعلام کرد از این پس بات‌ها از نسخه‌ی مک و وب پیام‌رسان اسکایپ پشتیبانی خواهند کرد.
ربات‌های پاسخگوی برنامه تلفن اینترنتی اسکایپ موسوم به بات‌ها، با رایانه‌های مک سازگار شده‌اند. بنابراین کاربران رایانه‌های اپل هم می‌توانند با این ربات ها گفتگو کنند. از جمله مشهورترین بات‌های اسکایپ می‌توان به مورفی، بینگ و گتی ایمج اشاره کرد که هر یک می‌توانند به طیف گسترده‌ای از سؤالات کاربران پاسخ دهند.

به عنوان مثال مورفی وقتی که پاسخ به سؤالات تنها با کلمات ممکن نیست تصاویری را برای پاسخ دهی بهتر طراحی کرده و نمایش می‌دهد. بات‌های بینگ و گتی ایمیج هم مربوط به جستجوگر اینترنتی بینگ و سرویس عکس گتی ایمیج هستند. از جمله بات‌ها جالب دیگر می‌توان به سامارایز (Summarize) برای خلاصه کردن محتوای یک صفحه وب اشاره کرد.

این خدمات هم‌اکنون بر روی نسخه تحت وب اسکایپ برای رایانه‌های مک در دسترس هستند و  کاربران برای استفاده از آن‌ها مشکلی نخواهند داشت. کاربرانی که از ویندوز و تلفن همراه استفاده می‌کنند هم از چند هفته قبل به خدمات یاد شده دسترسی داشته‌اند.

کاربرانی که از نسخه تحت وب اسکایپ استفاده می‌کنند برای دسترسی به بات‌ها باید گزینه «Discover Bots» را در میله ابزار سمت چپ این برنامه انتخاب کنند و فهرست بات‌های در دسترس را مشاهده کنند.

 

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار