کد خبر: ۳۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
به نظر می‌رسد کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment تنها برای بازی Suicide Squad دامنه‌ای را طراحی نکرده است، بلکه دامنه دیگری نیز برای سری بازی‌های بتمن وجود دارد و گفته شده است که سری جدید این بازی با Gotham Knights قرار است عرضه شود.
به گزارش آی تابناک : به نظر می‌رسد کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment تنها برای بازی Suicide Squad دامنه‌ای را طراحی نکرده است، بلکه دامنه دیگری نیز برای سری بازی‌های بتمن وجود دارد و گفته شده است که سری جدید این بازی با Gotham Knights قرار است عرضه شود. این دامنه در سال 1998 به وجود آمد، اما دو روز قبل از Suicide Squad One در تاریخ 14 ژوئن به روزرسانی شد. احتمالا Gotham Knights نام جدید بازی بتمن خواهد بود.

به گفته ویکی DC از Fandom، این عنوان قرار است یک بازی با تیمی از جوانان خلافکار که توسط شخصیت بتمن و بت وومن ایجاد شده است باشد. این بدان معناست که هنوز مشخص نیست شایعاتی که در رابطه با Court of Owls به وجود آمده بود حقیقت دارد یا خیر.

Gotham Knights نام جدید بازی بتمن از کجا آمده است؟

Batman: Gotham Knights یک کتاب کامیک بتمن است که بین سال‌های 2000 تا 2006 با 75 شماره ساخته شد. این کار با عنوان سریال محبوب Batman: Shadow of the Bat شروع شد و بعداً با داستان Payback به عنوان بخشی از داستان Hush Returns به پایان رسید. در دنیا اسامی Gotham Knights یا Gotham City Knights نامی است که توسط چندین تیم ورزشی نیز استفاده می‌شود. پس از تولد دوباره DC نام Gotham Knights بر روی یک تیم از جوانان خلافکار قرار گرفت که توسط Batman و Batwoman شکل گرفته است.

جدیدترین شایعات از وارنر مونترال اشاره به پیشرفت این بازی دارد. علاوه بر این، ممکن است انتشار این بازی در نزدیکی پاییز باشد. این موضوع با توجه به اینکه این استودیو از زمان Batman 2013: Arkham Origins موفق به انتشار یک بازی کامل نشده است منطقی به نظر می‌رسد. طبق این شایعه که در منتشر شده است Gotham Knights نام جدید بازی بتمن خواهد بود.

ظاهراً، Gotham Knight می‌تواند یکی از بازی‌های DC باشد که به زودی توسط RockSteady و به همراه Suicide Squad و دیگر پروژه‌های این کمپانی ارائه شود. پس از سال‌ها انتظار، طرفداران بتمن و دی سی به طور کلی می‌توانند در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه چندین بازی از این استودیو را تجربه کنند. رویداد رسمی DC FanDome قرار است در تابستان برگزار شود و احتمالا شایعات بیشتری در رابطه با این بازی تا رسیدن به زمان رویداد منتشر شود.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار