کد خبر: ۳۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
اپل هرسال در WWDC خبر‌های جذاب و امیدوار کننده‌ای را برای کاربران iOS و به خصوص iPadOS می‌آورد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته اپل سعی در بهتر کردن تجربه کاربری با نرم افزار‌های سیستم عامل iPadOS و همچنین اضافه کردن یکی از ویژگی‌های مهم کرده است.
به گزارش آی تابناک : اپل هرسال در WWDC خبر‌های جذاب و امیدوار کننده‌ای را برای کاربران iOS و به خصوص iPadOS می‌آورد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته اپل سعی در بهتر کردن تجربه کاربری با نرم افزار‌های سیستم عامل iPadOS و همچنین اضافه کردن یکی از ویژگی‌های مهم کرده است. قابلیت جدید iPadOS 14 به احتمال زیاد کمک زیادی به تمام کاربرانی که بیشتر وقت خود را بر روی نوت برداری می‌گذارند خواهد کرد.

امروز به صورت رسمی در جریان مراسم WWDC سیستم عامل iPadOS 14 معرفی شد. نسخه چهاردم این سیستم عامل ویژگی‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار خوهد داد اما قابلیت جدید iPadOS 14 که به نظر کاربردی‌ترین قابلیت این نسخه به نظر می‌آید، تبدیل متون نوشته شده با مداد آیپد به Text است. این قابلیت که با اسم Scribble معرفی شده است تجربه کاربری برای کاربرانی که نوشته‌های دستی خود را در آیپد ذخیره می‌کردند لذت بخش‌تر خواهد کرد.

اگر مشغول نوشتن متنی با استفاده از مداد آیپد هستید، آیپد شما قادر خواهد بود تا نوشته شما را در تمام نرم افزار‌های نصب شده بر روی iPad شما جابجا کند. این بدین معناست که متن دستی نوشته شما به راحتی قابل استفاده برای جستجو در سرچ گوگل، کپشن اینستاگرام و سایر موارد باشد.

ویژگی جدید قلم اپل

قابلیت جدید iPadOS 14 فراتر از یک تبدیل متن دستی خواهد بود!

همچنین اپل پای خود را فراتر از تبدیل متن دستی به Text گذاشته است. در صورتی که درحال نوشتن شماره تلفن و یا آدرس مقصد خاصی باشید، آیپد به صورت خودکار به شما برنامه‌های پیشنهادی خود را پیشنهاد خواهد داد. به طور مثال در زمان نوشتن شماره تلفن قادر خواهید بود به طور مستقیم با آن شماره تماس برقرار کنید. این موضوع برای آدرس نیز به همین صورت خواهد بود و Maps را برای شما در صورت درخواست باز خواهد کرد.

هوشمندتر شدن قلم آیپد باعث شده است تا قادر باشید اشکال هندسی را نیز به تمیزترین و مرتب‌ترین حالت ممکن رسم کنید. به طور مثال در صورتی که قصد کشیدن یک دایره و یا یک مربع را داشته باشید. این امکان را خواهید داشت تا شکل مورد نظر خود را به دور از خطا رسم کنید. متاسفانه قلم اپل هنوز هم تنها با آیپد‌های این شرکت سازگاری خواهد داشت و فعلا خبری از استفاده از این قلم بر روی آیفون نخواهد بود. اپل قلم خود را در سال 2018 یک بروزرسانی کلی کرد و با پشتیبانی از ژست‌های حرکتی جدید و شارژ شدن به صورت بی‌سیم این قلم را یک قلم کاربردی برای کاربران آیپد تبدیل کرد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار