تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 21
در حالی که بازار تلفن همراه همانند دیگر کالاهای آی تی با روزهای کم جنب و جوشی همراه است فعالان بازار بر این باورند که گوشی های زیر یک میلیون تومانی بیشترین تقاضای مشتریان را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از بازار تلفن همراه تهران، بسیاری از کاربران قادر به خرید گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیستند و به همین دلیل سراغ گوشی‌ها میان‌رده می‌روند.

تمایل مشتریان به موبایل های 400 تا 800 هزار تومانی

میان رده‌ها یا میان قیمت‌ها گوشی هایی هستند که معمولا اقشار مختلف جامعه توان خرید آنها را دارند به طوری که هم اکنون گوشی های 400 تا 800 هزار تومانی در لیست گوشی های میان رده قرار دارند.

هم اکنون نبض بازار موبایل تهران در قسمت میان رده ها در دست دو برند هوآوی و سامسونگ قرار گرفته است چرا این برند چینی و کره ای برخلاف سایربرندها دارای بیشترین تنوع مدل در رنج 400 تا 800 هزار تومان است.

برخی از کارشناسان حوزه بازار دیجیتال بر این باورند که زمانی گوشی های هوشمند قیمت بالایی داشتند و هر کسی استطاعت خرید این گوشی ها را نداشت و از یک سو تعداد گوشی های هوشمند هم زیاد نبود، اما این روزها با عرضه مدل های مختلف از برندهای گوناگون تب خرید گوشی های هوشمند داغ داغ است.

تمایل مشتریان به موبایل های 400 تا 800 هزار تومانی

اگرچه امروزه گوشی هایی که از قیمت بالایی برخوردارند، در بازار کم نیستند، اما گوشی های هم وجود دارند که علیرغم قیمت مناسب شان از ویژگی های پیشرفته ای برخوردارند و این در حالی است که کمپانی‌های مختلف نیز این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و گوشی‌های هوشمند مناسبی که می‌تواند نیاز‌های مختلف افراد را به خوبی برطرف کند، عرضه می‌کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار