کد خبر: ۳۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 20
اگر به گوشی‌های با صفحه نمایش بسیار بزرگ علاقه دارید اما چندان هم نمی‌خواهید خرج کنید، ممکن است این همانی باشد که به دنبال آن می‌گردید. برند آنر هواوی رسماً خبر از عرضه یک گوشی با صفحه نمایش عظیم 7 اینچی داد که می‌تواند Honor X10 Max باشد. اطلاعات بیشتر را در ادامه همین نوشتار بخوانید.
به گزارش آی تابناک : اگر به گوشی‌های با صفحه نمایش بسیار بزرگ علاقه دارید اما چندان هم نمی‌خواهید خرج کنید، ممکن است این همانی باشد که به دنبال آن می‌گردید. برند آنر هواوی رسماً خبر از عرضه یک گوشی با صفحه نمایش عظیم 7 اینچی داد که می‌تواند Honor X10 Max باشد. اطلاعات بیشتر را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

از مدت‌ها قبل شایعات رونمایی از دو گوشی Honor X10 Max و Honor X10 Pro را برای ماه میلادی جاری دست نشان کرده‌اند و اطلاعاتی چون قیمت و برخی مشخصات آنها هم منتشر شده است. با این حال این بار نه با یک شایعه؛ بلکه تأیید رسمی مدیرعامل برند آنر روبرو هستیم.

تیزر منتشر شده از سوی مدیرعامل برند آنر بازگشت سری Max  را تأیید می‌کند که Honor 8X Max آخرین آنها بود. آقای ژائو با تشریح چالش‌هایی که برند هواوی در عرضه محصولات جدید خود و پیش رفت هایی چون مهاجرت از نسل چهارم به پنجم با آنها روبرو است، تاکید کرد آنها به وعده عرضه یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ متعهد هستند و به موقع راهی بازار خواهد شد.

با این حال ژائو پنهان نکرد به‌کارگیری صفحه نمایش 7 اینچی چالش‌های خود را دارد و ممکن است به جشنواره قایق اژدها چینی‌ها نرسد. چینی‌ها در این روز تعطیل، تحویل فصل تابستان را جشن می‌گیرند.

به طور دقیق‌تر گفته می‌شود گوشی آنر X10 مکس به یک صفحه نمایش بزرگ 7.09 اینچی و چیپست Dimensity 800 مجهز است. همچنین شایعات برای گوشی Honor X10 Max وجود یک دوربین 48 مگاپیکسلی با لنز 26 میلی متری و گشودگی f/1.8 را دست نشان کرده‌اند.

اما آنچه که بیش از هر چیز درباره فبلت Honor X10 Max جلب توجه می‌کند، قیمت آن است. منابع مختلف برای گوشی Honor X10 Max قیمت نزدیک به 225 دلار را دست نشان کرده‌اند که می‌تواند آن را به یکی از ارزان‌ترین گوش‌های 5G  بازار تبدیل کند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار