کد خبر: ۳۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 20
رویداد سالانه کمپانی Electronic Arts که با نام EA Play معروف است برای سال 2020 برگزار شد. در این رویداد نگاهی اجمالی به بازی‌های جدید و آینده آن‌ها و بازی‌های ارائه شده برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X ارائه شد.
به گزارش آی تابناک : رویداد سالانه کمپانی Electronic Arts که با نام EA Play معروف است برای سال 2020 برگزار شد. در این رویداد نگاهی اجمالی به بازی‌های جدید و آینده آن‌ها و بازی‌های ارائه شده برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X ارائه شد. از جمله خبرهای بزرگ در این رویداد مشاهده اولین گیم‌پلی Star Wars: Squadrons و تأیید ساخت بازی جدید Skate می‌باشد. البته خبرهای خوشی هم برای طرفداران Switch در این رویداد منتشر شد، از جمله اضافه شدن بازی Apex Legends برای این کنسول. در اینجا به معرفی بازی های جدید در رویداد EA play و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تریلر و معرفی بازی‌های ارائه شده در رویداد EA Play Live 2020

Apex Legends

بازی Apex Legends یک بازی معروف است که روی کنسول‌های PS4، Xbox One و PC اجرا می‌شود و می‌توان آن را با عناوینی مانند Call of Duty: Modern Warfare و Fortnite هم تراز دانست. در این رویداد اعلام شد که قرار است این بازی روی Switch و Steam به صورت Cross-Play نیز اجرا شود. این بازی در حال حاضر در فصل 5 خود قرار داشته و با رویداد جدید آن با نام Lost treasures در 23 ژوئن به بازار خواهد آمد.

The Sims 4 و بازی‌های دیگر Steam

در طی بخش اختصاص داده شده به The Sims 4 در این رویداد، EA و Maxis بیان کردند که چگونه جامعه بازی می‌تواند بدون توجه به هویت یا تفاوت‌های خود، ارائه شود. تیم توسعه این بازی از هواداران خود به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد و اعلام کرد که بازی The Sims 4 اکنون در Steam قابل دسترسی است. بازی‌های دیگر که به این سرویس اضافه شده‌اند عبارتند از: Dead Space 3، Titanfall 2.

Takes Two

Josef Fares شخصیست که با بازی‌های همچون Brothers: A Tale of Two Sons و A Way Out به عنوان یک شخصیت جنجال برانگیز شناخته می‌شود. اما این کارگردان پرشور قرار است با EA Originals برای IT Takes Two بازگردد. در تریلر این بازی بیشتر مشاهده می‌کنید که داستان بازی حول محور آقای فارس حرکت می‌کند و بخشی از داستان زندگی او را بازگو می‌کند. اما باید نگاهی به بازی It Takes Two انداخت.

Lost in Random

این بازی یک بازی کاملاً متفاوت زیر پرچم EA Originals است که داستان یک کابوس قبل از کریسمس را نشان می‌دهد. شخصیت اصلی این بازی یک دختر جوان به همراه 6 همراه مرده است. زمین با استفاده از یک تاس نفرین شده است و کلید شکستن این تلسم و رهایی مردم در دستان شما قرار دارد. این بازی توسط Fe Zoink ساخته شده است و اولین خبر از این بازی در سال 2019 اعلام شده بود.

Rocket Arena

این بازی به نوعی تلفیقی از Overwatch و Super Smash Bros بود و حالا قرار است توسط کمپانی Electronic Arts توسعه یابد. بازی برای Xbox One، PS4 و PC در تاریخ 14 ژوئیه با پشتیبانی از کراس پلتفرم عرضه می‌شود و نسخه استاندارد آن فقط 30 دلار قیمت دارد. این بازی قرار است با 10 کاراکتر جدید و همچنین 10 نقشه جدید توسعه یابد. برای خرید Season Pass این بازی می‌توانید از خرید درون برنامه‌ای نیز استفاده نمایید.

Star Wars: Squadrons

EA اولین تریلر از گیم پلی بازی Star Wars: Squadrons را در رویداد EA Play Live نشان داد. این تریلر چند دقیقه‌ای نگاهی به سبک مبارزات و بخش‌هایی از این بازی انداخت. همچنین داخل کشتی‌ها موجود در اختیار گیمرها و سپرهای دفاعی را به نمایش گذاشت. مبارزات این بازی شامل هر دو مأموریت امپراطوری و جمهوری خواهد بود و حالت چند نفره Fleet Battles یک مبارزه سه فاز است که با حمله به یک شتی غول‌آسا به اوج خود خواهد رسید. بخش چند نفره این بازی درXbox One، PS4، PC قرار دارد و قابلیت پشتیبانی از VR را نیز خواهد داشت.

بازی‌های ورزشی EA

در این رویداد EA یک فیلم از عناوین ورزشی نسل بعدی خود از جمله FIFA و Madden به نمایش گذاشت. در این تریلر میدان‌ها و بازیکنان را با ظاهری بی‌نظیر مشاهده خواهید کرد. البته در این رویداد EA هیچ گیم‌پلی از این بازی‌ها به نمایش نگذاشت تنها به معرفی این عناوین بسنده کرد.

بازی‌های نسل بعدی EA

EA در حال کار بر روی پروژه‌های نسل بعدی در چندین استودیوی بزرگ خود از جمله BioWare، EA Motive، Dice و Criterion Games است. استودیوی بزرگ Criterion سال‌هاست که در حال کار بر روی پروژه‌های مختلف Need For Speed است و اینک بر روی نسخه جدید این بازی تمرکز کرده است و DICE نیز بر روی عناوین بزرگی همچون Battlefield کار می‌کند تا این بازی را بزرگتر از گذشته به بازار عرضه کند. BioWare همچنین بر روی بازی‌هایی با شخصیت‌ها و داستان‌های غنی کار می‌کند و EA Motive در کنار Star Wars: Squadrons بر روی یک IP جدید کار خواهد کرد.

Skate

در یکی از خبرهای غیر منتظره EA در EA Play Live این کمپانی اعلام کرد که در حال ساخت بازی جدید اسکیت خود است، بله این موضوع واقعیت دارد. در پایان EA Play Live اعلام شد بازی جدید Skate در مراحل اولیه توسعه است. هیچ فیلمی از این بازی نشان داده نشده و تأیید نشده که لزوماً Skate 4 باشد. همچنان هیچ خبری از پلتفرم‌هایی که قرار است این بازی را پشتیبانی کنند مشخص نیست.


منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار