تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 20
سامسونگ در حال کار بر روی سری جدیدی از گوشی های میان رده با نام تجاری گلکسی C است و امروز شاهد انتشار اسکرین شات های بنچمارک آنتوتو از یک گوشی مرموز جدید سامسونگی بودیم که در شبکه اجتماعی چینی ویبو قرار گرفت. این دستگاه فعلاً C7 نام دارد و نام رمزی آن نیز SM-C7000 است که به نظر می رسد قابلیت های سخت افزاری آن کمی بالاتر از مدل های میان رده باشد.

بر اساس گزارشات تهیه شده در بنچمارک آنتوتو، گوشی جدید سامسونگ مجهز به چیپست اسنپدراگون 625 کوالکوم، 4 گیگابایت رم و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی صفحه نمایش است. دوربین های این گوشی شامل یک لنز 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ست. حافظه داخلی این دستگاه نیز معادل 32 گیگابایت است و از آخرین بیلد سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره می برد.

 

بنچمارک آنتوتو

 

بنچمارک آنتوتو

 

 

با توجه به مشخصات ذکر شده، به نظر می رسد که این گوشی درست در بین دو مدل  گلکسی A7 میان رده و گوشی پرچمدار گلکسی اس 7 قرار گرفته است. پیش بینی می شود که جنس بدنه این گوشی از ترکیب فلز براق و شیشه ساخته شود. در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که C7 گزینه مناسبی برای افرادی ست که به داشتن رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی QHD در دستگاه های خود نیازی ندارند. به واقع این محصول سامسونگ به درد کاربرانی می خورد که علاقه دارند یک گوشی با کلاس را با قیمتی ارزان تر از قیمت گلکسی اس 7 خریداری کنند.

بر اساس اسکرین شات های منتشر شده از بنچمارک آنتوتو، این دستگاه امتیاز 60140 را به دست آورده که امتیاز بدی نیست و کمی از امتیاز گلکسی اس 6 سال گذشته پایین تر است.

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار