کد خبر: ۳۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 18
با وجود تحریم‌های آمریکا، هواوی به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. آن‌ها حالا رتبه اول فروش گوشی هوشمند در جهان را به دست آورده‌اند. نمونه بارز مقاومت هواوی را می‌توان در طراحی سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به HMS و توسعه آن به وضوح شاهد بود.
به گزارش آی تابناک : با وجود تحریم‌های آمریکا، هواوی به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. آن‌ها حالا رتبه اول فروش گوشی هوشمند در جهان را به دست آورده‌اند. نمونه بارز مقاومت هواوی را می‌توان در طراحی سیستم عامل اختصاصی خود موسوم به HMS و توسعه آن به وضوح شاهد بود. آن‌ها با وجود این شرایط دشوار، حالا رابط کاربری به‌روزشده خود را نه تنها در چین، بلکه در تمام نقاط جهان در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

پس از این که هواوی به‌روزرسانی پایدار EMUI 10.1 را در اختیار کاربران چینی گذاشت، حالا نوبت به کاربران سایر نقاط جهان شده است. هواوی امروز فهرستی از دستگاه‌هایی که تا آخر این ماه میلادی به‌روزرسانی EMUI 10.1 را دریافت خواهند کرد منتشر کرده است.

البته این فهرست شامل دستگاه‌های زیربرند دیگر هواوی یعنی آنر نیز می‌شود. گوشی‌های آنر نیز در همین بازه زمانی می‌توانند نسخه به‌روزشده رابط کاربری اختصاصی آنر یعنی Magic UI 3.1 را دریافت کنند.

emui-10.1.jpg

فهرست گوشی‌های دریافت کننده آپدیت EMUI 10.1 و Magic UI 3.1

 Huawei P30, P30 Pro
Huawei Mate 20. Mate 20 Pro, Mate 20 RS Porsche Design
Mate 20 X, Mate 20 X (5G)
Huawei Nova 5T
Huawei Mate Xs
Huawei P40 lite
Huawei Nova 7i
Huawei Mate 30, Mate 30 Pro, Mate 30 Pro 5G
Huawei MatePad Pro
Huawei Mediapad M6 10.8"
Honor View 30 Pro
Honor V20, Honor V20 Pro
Honor View 20
به‌روزرسانی جدید EMUI 10.1 مملو از امکانات جدیدی است که اکثر آن‌ها توسط خود هواوی توسعه پیدا کرده‌اند. این امکانات عبارت‌اند از: سرویس تماس ویدیویی MeeTime، دستیار صوتی اختصاصی Celia و قابلیت انتقال سریع فایل‌ها با سرویس جدید Huawei Share.

این به‌روزرسانی همچنین شامل قابلیت تقسیم صفحه بهبود یافته است که تجربه کاربری کاملاً متفاوت و بهتری نسبت به نمونه‌های قبلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از سایر نکات جذاب این به‌روزرسانی، می‌توان به تعداد زیادی تم متنوع و تصویر زمینه جذاب اشاره کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار