کد خبر: ۳۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 18
در آخرین رویداد سونی، این انحصاری های PS5 بودند که بیشتر از همه در معرض توجه قرار گرفتند. هر چند که سونی بالاخره پرده از روی کنسول جدید خود نیز برداشت.
به گزارش آی تابناک : در آخرین رویداد سونی، این انحصاری های PS5 بودند که بیشتر از همه در معرض توجه قرار گرفتند. هر چند که سونی بالاخره پرده از روی کنسول جدید خود نیز برداشت. اما طبیعتا چه چیزی از عناوین انحصاری برای یک کنسول مهم‌تر است؟ سونی در این رویداد نمایشی از عناوین Spider-Man: Miles Morales، Ratchet & Clank: Rift Apart، Horizon: Forbidden West و Gran Turismo 7 را برای پلی استیشن 5 داشت اما کمپانی ژاپنی اعلام کرد در آینده بازی‌های انحصاری بیشتری برای این کنسول معرفی خواهد شد.

اما طی گزارشی که امروز گاردین از مصاحبه‌ای که با سایمون راتر، معاون اجرایی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در اروپا منتشر کرده، ایشان اعلام کرده است که انحصاری های PS5 بیش از گذشته حائز اهمیت هستند. وی گفته است:

اهمیت بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 بسیار زیاد است. معتقدم اهمیت این بازی‌ها نسبت به گذشته نیز بیشتر است. چرا که استودیوهای پلی استیشن 5 قادرند کاری کنند که از تمام پتانسیل این کنسول استفاده شود. پلی استیشن می‌تواند به یک شبکه استودیویی برای نمایش نوآوری‌هایی که در این کنسول گنجانده شده وابسته باشد. زمانی که انحصاری‌های قدرتمندی همچون Spider-Man: Miles Morales و Horizon: Forbidden West هستند که نزد کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند.

انحصاری های PS5 ابزاری برای نمایش قدرت این کنسول

همچنین سایمون راتر در مورد Gran Turismo 7 تاکید بیشتری داشته و گفته است که این بازی می‌تواند از تک تک ویژگی‌ها و قابلیت‌های پلی استیشن 5 استفاده کند. زمان بارگذاری این عنوان نسبت به گذشته که شاهد آن بودیم هیچ خواهد بود. به لطف استفاده تمام و کمال از سیستم صدای سه بعدی PS5، تجربه صوتی بی نظیری در این بازی خواهید داشت. چنان که تصور کنید یک خودروی فراری دقیقا در مقابل یا پشت سر شما قرار دارد و حتی نوع صدای موتور آن را از یک مازراتی تشخیص خواهید داد. رانندگی با ماشین در این بازی با کنترلر DualSense که از سیستم بازخورد بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است، تجربه متفاوتی از یک مسابقه را برایتان رقم خواهد زد.

اما در مورد زمان انتشار عناوین انحصاری پلی استیشن 5، فقط تاریخ عرضه Spider-Man که در سه ماهه پایانی سال منتشر خواهد شد تائید شده است. عنوان Astro’s Playroom نیز به صورت باندل بر روی همه کنسول‌های پلی استیشن 5 قرار خواهد داشت. ضمن اینکه همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، یکی دیگر از مدیران سونی خبر داد که استودیوهای پلی استیشن عملکرد بسیار خوبی نسبت به بازه زمانی عرضه کنسول جدید سونی دارند و انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال 2020، بازی‌های انحصاری بیشتری برای این کنسول منتشر شوند.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار