تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 21
مایکروسافت طی مراسمی از سرویس امنیت جدید در ویندوز 10 بنام Advanced Threat Protection رونمایی کرد. این سیستم کامل کننده ویندوز دفندر است.

مایکروسافت طی مراسمی از سرویس امنیت جدید در ویندوز 10 بنام Advanced Threat Protection رونمایی کرد. این سیستم کامل کننده ویندوز دفندر است. ويندوز ديفندر يك نرم افزار امنيتي ساخت كمپاني مايكروسافت است كه در ويندوز هاي ويستا و هفت اضافه شده است. شما می توانید آنرا مستقيما از وب سايت رسمي شركت مايكروسافت دانلود كنيد. اين نرم افزار در حقيقت يكAnti Spywareاست كه مي تواند كامپيوتر شما را اسكن كرده و بد افزار هاي احتمالي را پاك يا قرنطينه نمايد .

ويندوز ديفندر اين قابليت را دارد كه به صورت خود كارUpdate(به روز رساني) شود و مي توان آنرا طوري تنظيم كرد كه كه در فواصل زماني مشخص كامپيوتر شما را اسكن نمايد و در صورت پيدا كردن هر بدافزاري آنرا از كار بيندازد. همينطور مي توانيد آنرا مانند هرAnti Spywareديگري براي امنيت پايين، متوسط و امنيت بالا تنظيم كنيد.

هرچند Advanced Threat Protectionسعی کرده نقصان های ویندوز دیفندر را بپوشاند اما مایکروسافت این موضوع را هم اعلام کرد که نفوذ به هیچ سیستمی غیر ممکن نیست. هرچند با این سرویس جدید اگر کسی به سیستم شما نفوذ کند، می‌توانید آن را تشخیص دهید، بفهمید از کجا آماده و او را از شبکه بیرون کنید.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد این سرویس جدید روی چندین شرکت بزرگ آزمایش شده و آنها دستگاه‌های دیگر را برای تست این سرویس کنار گذاشتند و نتیجه کاملا موفقیت آمیز بوده است. این سرویس جدید مایکروسافت می‌تواند امنیت بسیاری از شرکت‌های دنیا را یک پله بالاتر ببرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار