کد خبر: ۳۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
این روزها بیشتر از همیشه در رابطه با گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شنویم. این دسته از محصولات را حتی می‌توانیم جانشینان احتمالی تبلت‌ها نیز بدانیم. سرفیس Duo مایکروسافت یک نمونه از گوشی‌های با نمایشگر تاشو بوده که هنوز راه خود را به بازار باز نکرده است، اما احتمالاً این اتفاق در آینده‌ای نزدیک خواهد افتاد.
به گزارش آی تابناک : این روزها بیشتر از همیشه در رابطه با گوشی‌های هوشمند تاشو می‌شنویم. این دسته از محصولات را حتی می‌توانیم جانشینان احتمالی تبلت‌ها نیز بدانیم. سرفیس Duo مایکروسافت یک نمونه از گوشی‌های با نمایشگر تاشو بوده که هنوز راه خود را به بازار باز نکرده است، اما احتمالاً این اتفاق در آینده‌ای نزدیک خواهد افتاد.

گوشی‌های هوشمند تاشوی فعلی به واسطه ساختار نمایشگرشان، گران و آسیب پذیر به نظر می‌آیند. اما آنچه مایکروسافت در Duo انجام داده، اتصال دو نمایشگر  شیشه‌ای کاملاً جدا از هم از طریق یک لولای معمولی است. بدین ترتیب این محصول نه تنها دارای ساختار پایدارتر و محکم‌تری است، بلکه احتمالاً قیمت بهتری هم خواهد داشت.

زمان به بازار آمدن سرفیس Duo مایکروسافت

تا همین چند وقت پیش، انتظار می‌رفت که مایکروسافت در فصل تعطیلات سرفیس دوئو را راهی بازار خواهد کرد و در تابستان تعداد محدودی از این گوشی عرضه شود. اما اطلاعات جدید که از سمت Zac Bowden در Windows Central منتشر شده، خبر از احتمال به بازار آمدن این دستگاه در آینده‌ای نزدیک‌تر، یعنی ماه آینده داده است.

به من گفته شده که مایکروسافت می‌خواهد سرفیس دوئو را قبل از معرفی گلکسی فولد 2 عرضه کند. یعنی قبل از 5 آگوست (15 مرداد)؟ داریم بهش نزدیک می‌شیم. با فرض اینکه برنامه تغییر نکرده، فروش سرفیس Duo  باید کمتر از 2 ماه دیگر آغاز شود.

Zac Bowden

طبق گفته او، مایکروسافت قصد دارد گوشی تاشو خود را قبل از معرفی نسل دوم گلکسی فولد سامسونگ راهی بازار کند. پیش‌بینی می‌شود Galaxy Fold 2 در کنار گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 و نسخه 5G گوشی Galaxy Z Flip در 15 مرداد رونمایی شود. این یعنی مایکروسافت احتمالا اولین گوشی اندرویدی خود، Surface Duo را در ماه آینده، یعنی جولای راهی بازار خواهد کرد.

برخلاف گلکسی فولد 2 سامسونگ که دارای یک نمایشگر اصلی 7.7 اینچی است، سرفیس دوئو مایکروسافت دارای دو نمایشگر 5.6 اینچی 1350×1800 پیکسل است که توسط یک لولای کوچک به هم متصل شده‌اند.





منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار