کد خبر: ۳۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 16
تکنولوژی جدید باعث از بین رفتن صداهای زمینه برای داشتن صدایی شفاف در هنگام ارتباط با آداپتور ASUS AI Noise-Canceling Mic، هدست‌‌های ROG Strix Go، ROG Theta 7.1 و غیره می‌شود.
به گزارش آی تابناک : تکنولوژی جدید باعث از بین رفتن صداهای زمینه برای داشتن صدایی شفاف در هنگام ارتباط با آداپتور ASUS AI Noise-Canceling Mic، هدست‌‌های ROG Strix Go، ROG Theta 7.1 و غیره می‌شود. امروز روز معرفی تکنولوژی Noise-Canceling کمپانی Asus بود، تکنولوژی که برای کاهش صداهای اطراف برای به دست آمدن صدایی شفاف در هنگام مکالمه یا بازی کردن می‌شود. این تکنولوژی جدید از یادگیری ماشین مبتنی بر چیپست برای فیلتر کردن و حذف صداهای انسانی و محیطی مانند باد یا صدای ترافیک استفاده می‌کند. این تکنولوژی اکنون درون ASUS AI Noise Canceling Mic Adapter و آخرین نسخه هدست‌های ROG قرار دارد.

آداپتور ASUS AI Noise-Canceling Mic اولین آداپتور USB-C و 3.5 میلی‌متری در جهان با فناوری AI Mic یکپارچه است. این آداپتور می‌تواند از طریق جک‌های صدای 3.5 میلی‌متری به هر هدستی متصل شود تا کاربران بتوانند با صدای شفاف‌تری ارتباط برقرار نمایند. چیپست داخلی همه پردازش‌های صدا را کنترل می‌کند، بنابراین آداپتور هیچ تأثیری در عملکرد دستگاه‌های تلفن همراه، رایانه شخصی یا لپ‌تاپ متصل به آن ندارد. با وزن تنها 8 گرم، آداپتور AI Noise-Canceling Mic شامل فناوری منحصر به فرد ASUS Hyper-Grounding می‌باشد که برای جلوگیری از تداخل الکترومغناطیسی برای به وجود آوردن صدایی شفاف به دست می‌آید. این محصول در بازارهای منتخب با آداپتورهای Type-A و Type-C در دسترس است.

ROG Strix Go

هدست جدید ROG Strix Go USB-C مخصوص بازی بوده و از شفافیت صدای خوبی برخوردار است. این هدست سبک وزن و تاشو است و با دستگاه‌هایی همچون رایانه‌های شخصی، Mac و همچنین کنسول‌های بازی مانند Nintendo Switch (در حالت دستی) و Sony PlayStation 4 سازگار است.

ROG Strix Go 2.4

ROG Strix Go 2.4 از اتصال بی‌سیم با تأخیر کم 2.4 گیگاهرتز از طریق یک دانگل USB-C استفاده می‌کند که آن را با دستگاه‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی، Mac و همچنین کنسول‌های بازی سازگار می‌کند. کانکتور 3.5 میلی‌متری امکان اتصال به Microsoft Xbox One و سایر دستگاه‌ها را نیز امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، فناوری AI Mic ارتباط صوتی شفاف و واضح را در هنگام حرکت در بیرون از خانه یا در داخل خانه به کاربر تضمین می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های موجود این هدست شارژ سریع آن است که برای شارژ کامل تنها به 15 دقیقه زمان نیاز دارد و کاربران می‌توانند پس از شارژ کامل تا 25 ساعت از آن استفاده نمایند.

ROG Theta 7.1

هدست ROG Theta 7.1 با کانال صدای 7.1 و مخصوص بازی است و دارای هشت درایو مجزای Asus Essence به همراه باس مجازی قدرتمند برای موقعیت یابی دقیق صداها و همچنین تکنولوژی AI Mic است که ارتباط بی‌نظیر و شفاف را در هنگام بازی کردن به کاربر ارائه می‌دهد. این هدست با داشت وضوح بالا و درایورهای ESS SABRE 9601 باعث ایجاد صدایی زنده و بی‌نقص در هنگام بازی کردن می‌شود. اتصال USB-C به گیمرها اجازه می‌دهد تا به راحتی از این هدست بر روی رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و دستگاه تلفن همراه استفاده نمایند. ROG Theta 7.1 دارای کیفیت ساخت درجه یک می‌‌باشد و با طراحی آرگونومیک راحتی را برای کاربران به ارمغان آورده است. از دیگر ویژگی‌های این هدست نورپردازی RGB قابل تنظیم آن می‌باشد.

در آخر باز به این نکته اشاره می‌کنیم که تمامی این هدست‌ها و آداپتور AI Mic دارای تکنولوژی Noise-Canceling کمپانی Asus می‌باشند.




منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار