کد خبر: ۳۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
طبق گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است، مشکل جدید آپدیت ویندوز 10 باعث از کار افتادن پرینتر می‌شود. متأسفانه آخرین آپدیت‌ها برای ویندوز 10 با وجود افزایش امنیت سیستم، استفاده از پرینتر را غیرممکن می‌کند.
به گزارش آی تابناک : طبق گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است،  مشکل جدید آپدیت ویندوز 10 باعث از کار افتادن پرینتر می‌شود. متأسفانه آخرین آپدیت‌ها برای ویندوز 10 با وجود افزایش امنیت سیستم،  استفاده از پرینتر را غیرممکن می‌کند. KB4560960 و KB4560960 دو آپدیتی هستند که مایکروسافت در تاریخ 9 ژوئن آنها را عرضه کرد و اندکی پس از نصب آن، کاربران مشکلات جدیدی را تجربه کردند.

از کار افتادن پرینتر: مشکل جدید آپدیت ویندوز 10

کاربران در شبکه اجتماعی ردیت و انجمن Microsoft Answers خبر از بروز مشکل در پرینترهای خود داده‌اند. طبق گزارشات این مورد پرینترهای شرکت‌های HP، کنون، پاناسونیک، Brother و ریکو را تحت تأثیر قرار داده است. برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که با نصب این آپدیت حتی نمی‌توانند فایل‌های را به صورت PDF (پرینت مجازی) ذخیره کنند.

مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از مشکل آپدیت KB4557957 که ممکن است باعث ایراداتی در انجام عملیات پرینتر شود مطلع است. این شرکت به کاربران هشدار داده که در صورت تلاش برای چاپ یک سند ممکن است با پیغام خطا مواجه شود و در نهایت نتوانید خروجی خود را از پرینتر دریافت کنید. مایکروسافت همچنین عنوان کرده که احتمال آن وجود دارد که برنامه پرینتر شما ناخواسته بسته شود. حتی ممکن است که نتوانید به صورت نرم‌افزاری هم پرینت گرفته و فایل را به عنوان مثال با پسوند PDF ذخیره کنید.

مایکروسافت در حال حاضر مشغول کار بر روی رفع این مشکل است و وعده داده که در صورت امکان، اطلاعات بیشتری پیرامون این موضوع منتشر خواهد کرد. در حال حاضر، کاربرانی که با مشکل عدم کارایی پرینتر مواجه شده‌اند یا باید درایو پرینتر خود را جایگزین کنند و یا آپدیت ماه ژوئن ویندوز 10 را حذف کنند. این افراد در صورتیکه بخواهند گزینه دوم را انتخاب کنند، باید در نظر داشته باشند که آپدیت‌های امنیتی جدید ویندوز را نیز از دست خواهند داد. چراکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، مایکروسافت انتشار آپدیت‌های غیرامنیتی را متوقف کرده است و این یعنی آپدیت مورد نظر اهمیت بالایی داشته است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار