کد خبر: ۳۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
Warner Bros. اکران دو فیلم Tenet و Wonder Women که بزرگترین عناوین رو به اکران این کمپانی محسوب می‌شوند را در واپسین روزها به تعویق انداخته است. Tenet، جدیدترین اثر کریستوفر نولان که قرار بود در تاریخ 17 جولای اکران شود، با تاخیر دو هفته‌ای مواجه شده و این فیلم تاریخ اکران جدید 31 جولای را دریافت کرده است.
به گزارش آی تابناک : Warner Bros. اکران دو فیلم Tenet و Wonder Women که بزرگترین عناوین رو به اکران این کمپانی محسوب می‌شوند را در واپسین روزها به تعویق انداخته است. Tenet، جدیدترین اثر کریستوفر نولان که قرار بود در تاریخ 17 جولای اکران شود، با تاخیر دو هفته‌ای مواجه شده و این فیلم تاریخ اکران جدید 31 جولای را دریافت کرده است. اما Wonder Women دو ماه دیرتر از زمان تعیین شده و در تاریخ 2 اکتبر بر روی پرده سینماها خواهد رفت.

تعویق در اکران دو فیلم Tenet و Wonder Women

Tenet، فیلمی که 200 میلیون دلار بودجه برای آن صرف شده قرار بود اولین فیلم سینمایی مهمی باشد که بعد از بازگشایی مجدد سینماها، بر روی پرده می‌رود. نولان ماه‌ها تلاش کرد که موجب بازگشایی سینماها شود تا فیلم پر هزینه‌اش در تاریخ مشخص شده اکران شود اما حالا Mulan، لایو اکشن جدید دیزنی این عنوان را از آن خود خواهد کرد. این فیلم در تاریخ 24 جولای اکران خواهد شد. در صورتی که اکران اولین فیلم بعد از باز شدن مجدد سینماها موفقیت آمیز باشد، می‌تواند منجر به بازگشایی دیگر سینماها شود اما اگر ورق برگردد و این اتفاق باعث شیوع هر چه بیشتر کرونا شود، در آن صورت باری دیگر شاهد تعطیلی سالن‌های سینما خواهیم بود.

توبی امریک، رئیس کمپانی برادران وارنر در این رابطه گفته است:

ما مشتاقیم که در این شرایط پیچیده که با سرعت بالایی در حال تغییر است، Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان را به صورت جهانی در تاریخ 31 جولای (10 مرداد) اکران کنیم. مدت زمان تعطیلی سینما و عدم اکران فیلم ها بیشتر از حدی بوده است که تصور می‌کردیم. مطمئنا طرفداران نولان برای اکران Tenet لحظه شماری می‌کنند. به مناسبت دهمین سال اکران Inception، این فیلم شاهکار در تاریخ 17 جولای اکران خواهد شد. بلیط این فیلم برای کسانی که بلیط Tenet را خریداری کرده باشند رایگان خواهد بود.

Wonder Woman 1984 از آنجایی که در مقایسه با Tenet اهمیت کمتری دارد دیرتر اکران خواهد شد. این فیلم ابتدا قرار بود در تاریخ 5 ژوئن اکران شود اما این اتفاق به 14 آگوست موکول شده است. با این حال برادران وارنر ریسک بالایی را برای اکران این فیلم در نظر گرفته‌اند.






منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار