کد خبر: ۳۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 13
برخی بازیکنان فوتبال تنها از این ورزش درآمد ندارند و با حضور در شبکه‌های اجتماعی نیز پول هنگفتی به حساب‌های بانکی خود واریز می‌کنند. اخیرا فهرست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در اینستاگرام برای سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : برخی بازیکنان فوتبال تنها از این ورزش درآمد ندارند و با حضور در شبکه‌های اجتماعی نیز پول هنگفتی به حساب‌های بانکی خود واریز می‌کنند. اخیرا فهرست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در اینستاگرام برای سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.

در سال جاری میلادی تعداد فالوورهای برخی بازیکنان فوتبال افزایش پیدا کرده و در صدر لیست دو نام مطرح، «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» قرار گرفته. «دیوید بکام» که در رتبه سوم قرار گرفته، بازیکن فوتبال بازنشسته با درآمد سالانه میلیون‌ها دلار از این شبکه اجتماعی است.

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال

در جدول زیر نام پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در اینستاگرام بر اساس گزارش‌‌ها مشخص شده است:

رتبهنام بازیکندرآمد هر پستدرآمد سالانهتعداد فالورها
۱کریستیانو رونالدو۹۷۵ هزار دلار۴۷.۸ میلیون دلار۲۰۶ میلیون
۲لیونل مسی۶۴۸ هزار دلار۲۳.۳ میلیون دلار۱۴۴ میلیون
۳دیوید بکام۳۵۷ هزار دلار۱۰.۷ میلیون دلار۶۱.۴ میلیون
۴نیمار۷۲۲ هزار دلار۷.۲ میلیون دلار۱۳۴ میلیون
۵زلاتان ابراهیموویچ۲۰۰ هزار دلار۴.۰۲ میلیون دلار۴۱.۷ میلیون
۶رونالدینیو۳۲۵ هزار دلار۷.۵ میلیون دلار۵۱ میلیون
۷پل پوگبا۴۲۰ هزار دلار۵ میلیون دلار۳۹.۵ میلیون
۸لوییس سوارز۳۰۰ هزار دلار۴ میلیون دلار۳۷.۵ میلیون
۹سرخیو راموس۲۷۰ هزار دلار۱.۵ میلیون دلار۳۷.۵ میلیون
۱۰آندرس اینیستا۲۵۰ هزار دلار (تخمینی)۱.۸ میلیون دلار۳۳.۴ میلیون
۱۱پائولو دیبالا۳۰۰ هزار دلار۲.۵ میلیون دلار۳۶.۴ میلیون
۱۲آنتوان گریزمن۳۰۰ هزار دلار۴ میلیون دلار۳۰ میلیون
۱۳محمد صلاح۲۵۰ هزار دلار۴.۷ میلیون دلار۳۷.۱ میلیون
۱۴کیلین ام‌باپه۳۲۰ هزار دلار۵ میلیون دلار۳۹.۳ میلیون
۱۵تونی کروس۱۵۰ هزار دلار (تخمینی)۲.۵ میلیون دلار۱۹.۵ میلیون

کریستیانو رونالدو

رونالدو با بهترین برندها در سراسر جهان همکاری دارد. رونالدو یکی از پرمخاطب‌ترین ورزشکاران در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در زمان بازی در تیم «رئال مادرید» بود. بر اساس گزارش فوربز، میزان درآمد این بازیکن از هر پست اینستاگرامی به ۹۷۵ هزار دلار می‌رسد و تعداد فالورهای وی از اوایل امسال با افزایش روبه‌رو شده است. رونالدو سودآورترین قرارداد را با نایک بسته است.

لیونل مسی

این بازیکن فوتبال که تا به امروز جوایز زیادی را برنده شده، توانسته درآمد بالایی از اینستاگرام نیز داشته باشد. لیونل مسی از هر پست در این شبکه اجتماعی درآمدی برابر با ۶۴۸ هزار دلار دارد. مسی مانند رونالدو با شرکت‌های زیادی همکاری دارد که برای مثال می‌توان به «آدیداس» و «Jacob & Co» اشاره کرد.

دیوید بکام

دیوید بکام یک بازیکن بازنشسته است اما همچنان درآمد میلیون دلاری از اینستاگرام دارد و در رتبه سوم جدول به چشم می‌خورد. بر اساس گزارش‌ها، بکام در سال ۲۰۱۹ از هر پست اینستاگرامی درآمدی برابر با ۳۵۷ هزار دلار داشته است.

فوتبال محبوب‌ترین ورزش در دنیا محسوب می‌شود که این موضوع درآمد زیادی برای فعالان این ورزش در پی دارد. اینستاگرام نیز به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان، باعث افزایش طرفداران و ارتباط نزدیک‌تر مردم با فوتبال شده است.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار