کد خبر: ۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 19
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور بر لزوم تدوین نقشه راه در زمینه بازیهای رایانه ای با هدف استفاده از ظرفیتهای موجود و مواجهه با چالش های این بخش تاکید کرد.
 امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی از بخش های مختلف بنیاد ملی بازی های رایانه ای شامل رده بندی بازی های رایانه ای، نظارت، حمایت و پژوهش بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: در حال حاضر کاربری ابزارها عوض شده و بهره ‏برداری از قالب ها متفاوت شده است. به عنوان مثال، بازی ها کاربردی بیش از یک سرگرمی دارند و یکی از چالش های حوزه فرهنگ کشور برخورد انفعالی یا برخورد سلبی صرف با آثار منفی این ابزارهاست اما باید نقشه راهی داشته باشیم تا از ظرفیت مثبت موجود استفاده کنیم.

خوراکیان افزود: باید بررسی کنیم که مسئله اساسی در زمینه بازی و کلید طلایی حل آن چیست تا بتوانیم بخش عمده ای از مسائل را حل کنیم و باید از زاویه دید خانواده‏‏ ها و مردم به مسئله نگاه کنیم و نیاز آن‏ها را شناسایی کنیم تا به آن پاسخ دهیم.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: در حوزه بازی های رایانه ای تهیه اسناد ٣٠ درصد کار است و ٧٠ درصد اقدامات پس از آن است که ما به دنبال آن و نقش قرارگاهی مرکز هستیم که هدف از این بازدید نیز بررسی ظرفیت، توانایی و آمادگی بنیاد برای اجرای آن ٧٠ درصد است.

در این بازدید حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به ارائه تحلیلی از وضعیت تولید و مصرف بازی‏های رایانه‏ای در سطح جهان پرداخت و راهبردهای توسعه صنعت و بازار بازی های رایانه‌ای در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، در این دیدار، مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار