تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 19
شرکت ال جی اوایل اسفند ماه سال گذشته از جدیدترین پرچمدار خود به نام ال جی جی 5 رونمایی کرد. با وجود اینکه جی 5 از لحاظ مشخصات و قابلیت‌ها یک گوشی هوشمند قدرتمند محسوب می‌شود، آنچه موجب فروش موفق این محصول شده، دوستان ال جی جی 5 هستند.
شرکت ال جی در جریان کنفرانس رونمایی از این گوشی هوشمند، از مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی که به صورت خاص برای جی 5 طراحی شده اند و "دوستان" نام گرفته‌اند، رونمایی کرد. این تجهیزات جانبی، پرچمدار جدید ال جی را به یک گوشی ماژولار تبدیل کرده‌اند و کاربران می‌توانند در صورت نیاز برخی از بخش های این گوشی را با یکی از ماژول‌ها تعویض کنند. گرچه این گوشی در مقایسه با سایر محصولات همچون پروژه آرا گوگل به طور کامل ماژولار نیست، اما ال جی با این اقدام حوزه جدیدی از طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند را آغاز کرده است.

 
با توجه به استقبال بالای کاربران از ماژول‌های جی 5، شرکت ال جی اعلام کرده که یک فروشگاه آنلاین اختصاصی را برای دوستان جی 5 افتتاح کرده است. کاربران در این پورتال می‌توانند ماژول‌های متفاوتی که برای جی 5 طراحی شده است (و احتمالا برای گوشی‌های بعدی ال جی نیز طراحی خواهند شد) را پیدا کرده و آنها را خریداری کنند.

 
جونو چو رئیس بخش LG Electronics و LG Mobile Communications در این زمینه گفت: "در سال جاری میلادی توسعه اکو سیستم موبایل ال جی برای گوشی جی 5 و دوستانش اولویت ما خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا یک تجربه موبایلی لذت بخش را با همکاری مجموعه متنوعی از تجهیزات جانبی در اختیار کاربران قرار دهیم."

 
این فروشگاه آنلاین تمامی ماژول‌های معرفی شده برای جی 5 و سایر تجهیزات جانبی را به فروش می‌رساند اما تمامی این محصولات در حال حاضر در ایالات متحده قابل خرید نیستند. برای مثال ماژول Hi-Fi Plus که با همکاری Bang & Olufsen ساخته شده است، در ایالات متحده فروخته نمی شود و ال جی هنوز دلیل این محدودیت عرضه را عنوان نکرده است.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار