کد خبر: ۳۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 11
تعداد زیادی از گوشی‌های سری ردمی نوت 9 شیائومی معرفی شده‌اند، اما اولین و عضو استاندارد این خانواده، یعنی ردمی 9 شیائومی هنوز راهی بازار نشده است. این گوشی امروز به صورت رسمی معرفی شد.
به گزارش آی تابناک : تعداد زیادی از گوشی‌های سری ردمی نوت 9 شیائومی معرفی شده‌اند، اما اولین و عضو استاندارد این خانواده، یعنی ردمی 9 شیائومی هنوز راهی بازار نشده است. این گوشی امروز به صورت رسمی معرفی شد. Xiaomi Redmi 9 دارای 4 دوربین، یک چیپست قدرتمند و قیمت بسیار جذاب است. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی ردمی 9 شیائومی

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.53 اینچی LCD با رزولوشن HD+ بوده که در مقایسه با ردمی 8 جهش خوبی یافته است. پنل نمایشگر این گوشی که با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود، 89.83 درصد از بدنه جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است.

ردمی 9 شیائومی

قلب تپنده ردمی 9، چیپست Helio G80 مدیاتک است. این تراشه با 3/4 گیگابایت حافظه رم و 32/64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. در کنار دو شیاری که برای سیم‌کارت‌های نانو در نظر گرفته شده، یک جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه تعبیه شده که می‌تواند تا 512 گیگابایت به فضای گوشی اضافه کند.

چهار دوربین در قاب پشتی این گوشی در نظر گرفته شده است که دارای این مشخصات هستند: یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.2 و میدان دید 118 درجه، یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو با f/2.4 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق. دوربین سلفی گوشی هم که در ناچ بالای نمایشگر جای گرفته، 8 مگاپیکسلی با f/2.0 و فوکوس ثابت است.

ردمی 9 شیائومی دارای یک باتری 5020 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر 18 وات است، اما در داخل جعبه این گوشی یک شارژر 10 وات قرار گرفته است. یک پورت USB-C در کنار جک 3.5 میلیمتری هدفون، برای شارژ این باتری در نظر گرفته شده است. از دیگر اتصالات این دستگاه می‌توان به بلوتوث 5.0، گیرنده رادیو، Wi-Fi 802.11 b/g/n و NFC (بسته به بازار عرضه) اشاره کرد.

زمان عرضه و قیمت ردمی 9

در حال حاضر این گوشی در سه رنگ؛ مشکی، سبز و بنفش در وبسایت شیائومی در اسپانیا به فروش می‌رسد. نسخه 3/32 گیگابایت آن 149 یورو و نسخه 4/64 گیگابایتی آن 179 یورو قیمت دارد. وبسایت‌هایی مانند Gearbest این گوشی را با قیمت‌هایی مانند 139 دلار به فروش می‌رسانند، اما باوجود آنکه گوشی از چین یا هنگ کنگ ارسال می‌شود، مالیات‌های بر روی قیمت آن اعمال خواهد شد.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار