تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 19
خاطرتان هست که چند وقتی است صحبت هایی در خصوص خودروی اپل به گوش می رسد و طرح های مفهومی هم برای آن ارایه شده است. حالا گزارش های جدید از همکاری اپل با کمپانی های اروپایی برای تولید این محصول خبر می دهد. اگر گزارش ها صحت داشته باشند اتومبیل ساخت اپل در کشور آلمان ساخته خواهد شد. بنا بر گزارشات موجود مدتهاست از مرکز تحقیقاتی اپل در آلمان که بر روی پروژه Apple Car فعالیت می کند خبرهایی به گوش می رسد.
نشریه آلمانی Frankfurter Allgemeine Zeitung به نقل از "منابع آگاه" گزارش کرده است تیمی که بر روی پروژه کار می کند از 15 تا 20 متفکر در زمینه های مهندسی، نرم افزار، سخت افزار و فروش تشکیل شده است. گفته می شود این تیم از مهندسان جوانی بهره می برد که استعدادشان ناشناخته مانده است!


و اما در مورد اتومبیل باید گفت که احتمالاً iCar نام خواهد داشت و بین سال 2020-2019 راهی بازار می شود. هنوز طریقه دستیابی و خرید آن مشخص نشده است.


مهمترین نکته گزارش این است که iCar در کشور آلمان و با همکاری Magna ، تولیدکننده لوازم یدکی خودرو، ساخته می شود.


بر اساس این گزارش یکی از دو موضوع زیر قطعا به وقوع خواهند پیوست: اپل واقعا در حال ساخت خودرو است، یا تمایلی بین المللی برای ورود اپل به این حوزه وجود دارد که منجر به این اخبار می شود.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار