کد خبر: ۳۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
هدست‌های مخصوص بازی جزئی از سبد محصولات گسترده گیمینگ کمپانی تایوانی MSI هستند که با هدف برآورده‌سازی نیاز جامعه گیمرها طراحی و تولید می‌شوند.
به گزارش آی تابناک : هدست‌های مخصوص بازی جزئی از سبد محصولات گسترده گیمینگ کمپانی تایوانی MSI هستند که با هدف برآورده‌سازی نیاز جامعه گیمرها طراحی و تولید می‌شوند. MSI سال گذشته یک هدست مخصوص بازی را با نام Immerse GH30 معرفی و روانه بازار که نقدهای خوبی هم از منتقدین دریافت کرد. حال پس از گذشت نزدیک به یک سال این کمپانی ورژن دوم این محصول را معرفی کرده است. هدست گیمینگ Immerse GH30 V2 از نظر طراحی ظاهری تقریبا تفاوتی نسخه اولیه ندارد و در این بخش تغییرات بسیار ناچیز بوده است. اما برخی از قطعات داخلی این هدست تغییر کرده‌اند.

در بخش طراحی همان‌طور که گفته شد تغییرات کمی را در نسخه دوم نسبت به مدل اولیه شاهد هستیم. در حالی که مدل 2019 این محصول دارای نقش قرمز رنگ براقی بر روی خود بود، در مدل جدید طراح اژدهای مشکی رنگ بر روی یک پس زمینه مات نقش بسته است. تغییرات بصری در همین حد خلاصه می‌شود. در بخش مشخصات فنی نیز نسبت به مدل اصلی تفاوت خاصی دیده نمی‌شود.

گوشی‌های این هدفون مجهز به درایورهای نئودیمم 40 میلی‌متری با حساسیت 96 دسی‌بل هستند. مقدار امپدانس این هدست 32 اهم می‌باشد و فرکانس پاسخگویی آن بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. میکروفون یک طرفه هدست گیمینگ Immerse GH30 V2 نیز از حساسیت -36 دسی بل، امپدانس 2.2 هزار اهم و فرکانس پاسخ دهی 100 هرتز تا 100 کیلوهرتز برخوردار است. طول کابل اصلی این هدست 1.5 با رابط 3.5 میلی‌متری و یک جداکننده Y شکل برای سیستم‌های دسکتاپ است. وزن این هدست نیز 222 گرم اعلام شده و قرار است با قیمت 50 دلار، درست مانند نسخه اولیه روانه بازار شود.







منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار