کد خبر: ۳۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
Realme در حال جشن گرفتن رکوردهای فوق العاده در زمینه فروش است که طی روزهای گذشته به ثبت رسانده. در ابتدا این تولید کننده چینی اعلام نمود که 15000 تلویزیون هوشمند را در 10 دقیقه به فروش رسانده و با فاصله کمی از فروش خارق العاده Realme Watch پرده برداشت، 15000 عدد در تنها دو دقیقه. شاید بتوان گفت جانشین شیائومی پیدا شده است.
به گزارش آی تابناک : Realme در حال جشن گرفتن رکوردهای فوق العاده در زمینه فروش است که طی روزهای گذشته به ثبت رسانده. در ابتدا این تولید کننده چینی اعلام نمود که 15000 تلویزیون هوشمند را در 10 دقیقه به فروش رسانده و با فاصله کمی از فروش خارق العاده Realme Watch پرده برداشت، 15000 عدد در تنها دو دقیقه. شاید بتوان گفت جانشین شیائومی پیدا شده است.

از آنجایی که به نظر می‌رسد شیائومی کم کم بازارهای متفاوتی را با محصولات پرمیوم‌تری هدف گرفته، حالا فضایی برای چندین کمپانی دیگر مانند زیر مجموعه‌هایی مانند Redmi و Realme ایجاد شده تا در آن رشد کنند. در حالی که Redmi به عنوان زیر مجموعه خود شیائومی فعالیت می‌کند، Realme اما یکی از کمپانی‌هاییست که تحت نظر BBK Electronics در بازار حضور دارند. اخیرا Realme شاهد ارقام فروش قابل توجهی در یکی از بازارهای اصلی خود یعنی هند بوده است.

در ابتدا 15000 واحد Realme Smart TV در کمتر از 10 دقیقه به فروش رسید. این محصول اولین تلویزیون هوشمند متعلق به Realme بود که در ابعاد 32، 43 و 55 اینچی عرضه شده است. Realme ادعا می‌کند که تلویزیون هوشمند این شرکت سریع‌ترین فروش را در هند تجربه کرده و یکی از دلایل اصلی آن قیمت گذاری بسیار رقابتی بوده، جایی که نمونه 32 اینچی 12999 روپیه (172 دلار) برای کاربران هزینه دارد. این دستگاه جدید در مقابل محصولات محبوب در برند شیائومی قرار می‌گیرند.

برای اثبات آن که فروش Realme Smart TV تنها یک خوش شانسی نبوده، این شرکت موفقیت دیگری که باز هم به رقیب هم وطن خود شیائومی مرتبط است را اعلام نمود. فروش خارق العاده Realme Watch. کاربران علاقه زیادی به اسمارت واچ‌های 1.4 اینچی این شرکت با قیمت تنها 3999 روپیه (53 دلار) نشان داده‌اند. Realme Watch از باتری 160 میلی آمپری بهره می‌برد که با تنها یک بار شارژ تا 9 روز دوام را وعده می‌دهد. موجودی این ساعت هوشمند در حال حاضر به پایا رسیده اما انتظار می‌رود در 9 ژوئن باز هم شاهد مدل‌های جدیدی باشیم.

فروش خارق العاده Realme Watch
15000 واحد در 2 دقیقه
فروش خارق العاده Realme Smart TV
15000 واحد در 10 دقیقه






منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار