کد خبر: ۳۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 09
اسکرین شات‌های لو رفته از نرم‌افزار موبایلی سامسونگ، خبر از ایجاد تبلیغات در One UI 2.5 توسط غول کره‌ای دنیای فناوری می‌دهد. به نظر می‌رسد که برنامه‌های پیش‌فرض گوشی و حتی لاک اسکرین صفحه قرار است حاوی تبلیغات باشند.
به گزارش آی تابناک : اسکرین شات‌های لو رفته از نرم‌افزار موبایلی سامسونگ، خبر از ایجاد تبلیغات در One UI 2.5 توسط غول کره‌ای دنیای فناوری می‌دهد. به نظر می‌رسد که برنامه‌های پیش‌فرض گوشی و حتی لاک اسکرین صفحه قرار است حاوی تبلیغات باشند.

ظاهر شدن تبلیغات در One UI 2.5 گوشی‌های اقتصادی

طبق گمانه زنی‌ها، تبلیغات فقط در گوشی‎های اقتصادی سامسونگ، یعنی سری A و M ظاهر خواهد شد. یکی از اسکرین شات نشان می‌دهد که تایمر 15 ثانیه‌ای در لاک اسکرین وجود دارد و ظاهراً پیش از باز شدن قفل صفحه مجبور به تماشای این تبلیغ 15 ثانیه‌ای خواهید بود.

تبلیغات در One UI 2.5

یک اسکرین شات دیگر نیز منتشر شده که نشان می‌دهد در برنامه آب‌وهوا، یک بنر یکپارچه طراحی شده و در آن تبلیغات پخش می‌شود. هر دو تبلیغ کره‌ای هستند. بنابراین هنوز نمی‌توان با اطمینان در خصوص این موضوع نظر داد که آیا سامسونگ طرح خود را به دستگاه‌های بازار جهانی هم خواهد آورد یا خیر. به غیر از این، در ماه اکتبر سال 2019 نیز بیانیه‌ای از سمت سامسونگ منتشر شده بود و در آن به این موضوع اشاره شده بود که بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان قصد دادر تبلیغات بنری را با هدف ارائه قابلیت‌های جدید و عملکرد پایدار سرویس‌ها از طریق درآمد حاصل از تبلیغات، به One UI بیاورد.

تبلیغات در One UI 2.5

در حال حاضر، اطلاعات در خصوص One UI 2.5 بسیار اندک است. به غیر از خبر اضافه شدن تبلیغات، پیش از این تنها اعلام شده بود که ژست‌های ناوبری برای لانچر‌های متفرقه در این نرم‌افزار فعال خواهند بود. انتظار می‌رود که نسخه جدید نرم‌افزار موبایلی سامسونگ با معرفی گوشی‌های سری نوت 20، رونمایی شود.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار