کد خبر: ۳۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 08
سونی قرار بود چند روز پیش یک رویداد دیجیتال برگزار کند و از بازی‌های پلی استیشن 5 در این رویداد رونمایی کند اما به دلیل اعتراضات ضد نژاد پرستی در امریکا، این برنامه لغو و به آینده‌ای که تاریخ آن نامشخص است موکول شد.
به گزارش آی تابناک : سونی قرار بود چند روز پیش یک رویداد دیجیتال برگزار کند و از بازی‌های پلی استیشن 5 در این رویداد رونمایی کند اما به دلیل اعتراضات ضد نژاد پرستی در امریکا، این برنامه لغو و به آینده‌ای که تاریخ آن نامشخص است موکول شد. سونی اعلام کرده به زودی رویداد دیجیتالی PS5 برگزار می‌شود. طبق شایعات تائید نشده، نسخه ریمستر بازی Bloodborne نیز برای کامپیوترهای شخصی و کنسول جدید سونی معرفی خواهد شد که نسبت به نسخه اصلی بازی پیشرفت‌های قابل توجهی خواهد داشت.

به گزارش PC Gaming Inquisition، این ریمستر توسط استودیو Bluepoint Games با همکاری QLOC، تیمی که در ساخت ریمستر عنوان Dark Souls نقش داشت انجام خواهد شد. گفته می‌شود نسخه ریمستر Bloodborne از کیفیت بهتری در بخش بافت و مدل‌ها برخوردار خواهد بود، زمان بارگذاری بهبود یافته و به طور کلی سطح کیفی بازی افزایش یافته است. نسخه جدید قابلیت اجرا بر روی رزولوشن 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را داراست و بر روی PC از طریق استیم، از نمایشگرهای فوق عریض نیز پشتیبانی می‌کند.

 خبرهای خوب به همینجا ختم نمی‌شود چرا که Bluepoint Games در حال کار بر روی نسخه بازسازی شده عنوان Demon’s Soul نیز می‌باشد که در جریان رویداد دیجیتالی پلی استیشن 5 رونمایی خواهد شد. البته هنوز هیچ یک از این مسائل تائید نشده‌اند اما اگر صحت داشته باشد، قطعا یکی از بهترین اتفاقات صنعت گیم در این اواخر محسوب می‌شود. با این حال باید فعلا در حد شایعه به این گزارشات دل بست. نسخه اصلی عنوان زیبای Bloodborne در سال 2015 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد که درست مانند Dark Souls، یک تجربه بسیار سخت اما فراموش نشدنی را برای گیمرها رقم زد. این بازی اکنون برای PS4 در دسترس است اما احتمال معرفی نسخه ریمستر بازی به نظر زیاد است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار