کد خبر: ۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 08
طبق آخرین خبر از شیائومی اعلام شده که این کمپانی قابلیت NFC را برای تمامی نسخه‌های Mi Band 5 اضافه کرده است.
به گزارش آی تابناک : طبق آخرین خبر از شیائومی اعلام شده که این کمپانی قابلیت NFC را برای تمامی نسخه‌های Mi Band 5 اضافه کرده است. تاریخ عرضه شیائومی Mi Band 5 با تغییراتی که دارد و صفحه نمایشگر بزرگتر از نسخه قبلی در 11 ژوئن (22 خرداد) خواهد بود.

شیائومی قرار است که هفته آینده Mi Band 5 را به بازار ارائه نماید و خبرها حاکی از آن است که این پوشیدنی کاملا شبیه به نسخه‌های قبلی خود خواهد بود. با این حال خبر جدیدی که توسط Tizenhelp منتشر شده نشان می‌دهد که Mi Band 5 حداقل نمایشگر بزرگتری نسبت به Mi Band 4 دارد. به طور کلی می‌توان گفت که صفحه نمایش 0.95 اینچی در می بند 4 به صفحه نمایش 1.2 اینچی تبدیل شده است. از نوع و مدل نمایشگر هیچ صحبتی در میان نیست اما ممکن است که مانند نسخه قبلی این دستبند صفحه نمایشگر با پنل AMOLED به بازار عرضه شود.

علاوه بر این، بر خلاف Mi Band 4 حتی نسخه گلوبال و جهانی Mi Band 5 نیز از قابلیت NFC پشتیبانی خواهد کرد. طبق گفته Tizenhelp برنامه Mi Fit از مسترکارد پشتیبانی می‌کند پس می‌توان از می بند 5 به عنوان یه درگاه پرداخت نیز استفاده نمود.

Mi Band 5 قابلیت برقراری تماس تلفنی ندارد. با این حال، از ویژگی DND سفارشی بهره‌مند است که به صورت آزاد می‌توان آن را تنظیم نمود. این دستبند همچنین از 11 مد مختلف از جمله یوگا و قایقرانی نیز پشتیبانی خواهد کرد. تا باه حال هیچ قیمتی برای این محصول اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود Mi Band 5 حدود 200 یوان در چین و مابین 30 تا 40 دلار در بازار بین‌المللی به فروش برسد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار