کد خبر: ۳۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 07
استودیو بازی‌سازی Slightly Mad سومین عنوان از سری پرطرفدار و محبوب Project CARS را معرفی کردند. این بازی با نسل فعلی کنسول‌ها سازگار بوده و برای PS4، Xbox One و PC ارائه می شود.
به گزارش آی تابناک : استودیو بازی‌سازی Slightly Mad سومین عنوان از سری پرطرفدار و محبوب Project CARS را معرفی کردند. این بازی با نسل فعلی کنسول‌ها سازگار بوده و برای PS4، Xbox One و PC ارائه می شود..

هرچند تاریخ دقیق عرضه بازی Project CARS 3 مشخص نشده است و تنها می‌دانیم در این تابستان وارد بازار خواهد شد، اما از همین حالا هم می‌توان بابت نزدیک بودن این زمان نامعین خوشحال بود. اما این خوشحالی منحصر به علاقه‌مندان به این عنوان نیست؛ بلکه حتی خود رئیس استودیو Slightly Mad را هم به وجد آورده است:

پیشرفت عنوان Project CARS در پنج سال گذشته بسیار چشم‌گیر بوده است. در هر نسخه ما توانسته‌ایم خودمان را به عنوان یک بازی قدرتمند معرفی کنیم و سراغ عنوان بعدی برویم. حالا خوشحالیم که زمان معرفی Project CARS 3 فرا رسیده است. در این نسخه از این عنوان ما نهایت سعی خود را به کار گرفته‌ایم که واقع‌گرایی را به عنوان هسته اصلی بازی حفظ کنیم و در عین حال، تلاش داشته‌ایم این بازی در دسترس افراد بیشتری قرار بگیرد. به همین دلیل است که پروجکت کارز 3 روی دو کنسول مطرح و رایانه‌های شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی افزود:

ما برای ارائه بهترین تجربه از رانندگی تلاش کرده‌ایم و حالا برای معرفی این بازی به گیمرها مشتاقانه لحظه‌شماری می‌کنیم.

این بازی دارای 200 خودروی جاده‌ای و مسابقه‌ای از بهترین خودروسازان جهان بوده و 140 مسیر مسابقه جهانی برای آن در نظر گرفته شده است. در بین این مسیرها، مسیرهای 24 ساعته و چهار فصل نیز وجود دارد و بازیکنان می‌توانند رانندگی را در انواع شرایط آب و هوایی نیز تجربه کنند. استودیو Slightly Mad تلاش کرده است امکانات جذاب و بی‌نظیری به گیم‌پلی این بازی اضافه کند تا لذت تجربه آن مضاعف شود.

projectcars-3.jpg

برای نمونه یک Career Mode جدید و چالش‌برانگیز به بازی اضافه شده است. این حالت از بازی چیزی است که برای اولین بار در آن قرار گرفته و خودروهای مخصوصی برای آن در نظر گرفته شده است تا توانایی بازیکن را به چالش بکشد.

بازیکنان برای ارتقای قطعات خودرو باید بهترین عملکرد ممکن را از خود به نمایش بگذارند؛ اما هر ارتقایی کاملاً ارزشش را دارد و تأثیر آن در قدرت و هدایت‌پذیری خودرو مشهود است. به این ترتیب اگر گیمر قصد دارد به یکی از بهترین‌ها در این بازی تبدیل شود، نمی‌تواند به راحتی از خیر هیچ گزینه‌ای برای ارتقای ماشی خود بگذرد.

یکی دیگر از نکات جذاب این بازی، امکانات شخصی‌سازی گسترده آن است. این قابلیت‌ها در بخش‌های مختلف خودرو اعم از تایر و رینگ در دسترس است. بازیکنان همچنین می‌توانند آواتار مخصوص خود را برای کاراکتر بازی طراحی کنند.

gm-1ea58bcd-7e00-40a2-b276-50df8616c679-project-cars-3-sim-gameplay.jpg

طرفداران این سری از بازی انتظار دارند با سیستم کنترل جدیدی در Project CARS 3 روبرو شوند که به آن‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از هدایت خودرو ارائه بدهد. برای نمونه در این بازی گزینه First Time User Experience در اختیار بازیکنان قرار می گیرد تا تازه‌کارها هم از تجربه این بازی دلسرد نشوند و بتوانند در آن به تدریج پیشرفت کنند.






منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار