کد خبر: ۳۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 06
پیگیری بازی‌های ویدیویی جدیدی که قرار است به بازار عرضه شوند یک کار پیچیده‌ است، زیرا باید چندین فروشگاه مختلف که اطلاعات بازی‌های PC, Xbox One, PS4, Switch, تلفن همراه و غیره را قرار می‌دهند را بررسی کرد. ما در اینجا اطلاعاتی را در رابطه با تاریخ انتشار بازی‌ های جدید هیجان انگیز ژوئن سال 2020 و ویژگی‌ها و تغییرات آن‌ها به شما ارائه می‌دهیم.
به گزارش آی تابناک : پیگیری بازی‌های ویدیویی جدیدی که قرار است به بازار عرضه شوند یک کار پیچیده‌ است، زیرا باید چندین فروشگاه مختلف که اطلاعات بازی‌های PC, Xbox One, PS4, Switch, تلفن همراه و غیره را قرار می‌دهند را بررسی کرد. ما در اینجا اطلاعاتی را در رابطه با تاریخ انتشار بازی‌ های جدید هیجان انگیز ژوئن سال 2020 و ویژگی‌ها و تغییرات آن‌ها به شما ارائه می‌دهیم.

در ماه می به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه تمامی سازندگان و فروشندگان بازی‌های ویدیو از بین رفت و به تأخیر افتاد، اما خوشبختانه در ماه ژوئن اوضاع کمی امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسد. پس از بازگشت نسبی به شرایط لجستیکی اولیه بازی The Last of Us Part II در این ماه به بازار خواهد آمد، همچنین طرفداران بازی‌های استراتژی نیز می‌توانند منتظر بازی‌هایی همچون Command & Conquer و Desperados III باشند. در بخش Indie نیز طرفداران این سبک بازی می‌توانند بازی‌هایی همچون Beyond Blue و آخرین نسخه بازی Summer in Mara و خیلی چیز‌های دیگر را تجربه کنند.

بازی‌ های جدید هیجان انگیز که در ماه ژوئن به بازار عرضه می‌شوند:

Valorant برای PC در 2 ژوئن (13 خرداد):

نسخه بتای بازی شوتر قهرمانی Riot Games با نام Valorant چند وقت پیش ارائه شد، اما نسخه تکمیل شده این بازی 3 روز پیش تکمیل شده و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را تجربه کنند. نسخه 1.0 این بازی شامل شخصیت‌های جدید، مپ و مدهای جدید می‌باشد. شما هم اکنون می‌توانید این بازی را دانلود نمایید.

بازی‌ های جدید هیجان انگیز ژوئن 2020
Valorant

Command & Conquer Remastered Collection برای PC در 5 ژوئن (16 خرداد):

یکی از بازی‌های نوستالوژیک گیمرها یعنی بازی Command & Conquer Remastered Collection امروز به بازار آمد. این مجموعه نسخه کامل بازی C&C را بازسازی می‌کند و می‌توان گفت که در این نسخه بازی دنباله Red Alert بوده، به صورت 4K و با قابلیت بازی چندنفره می‌باشد، همچنین یکسری ویژگی‌های جدید نیز به ادیتور نقشه بازی اضافه شده است.

بازی‌ های جدید هیجان انگیز ژوئن 2020
C&C Remastered

Desperados III برای PC, Xbox One و PS4 در 16 ژوئن (27 خرداد)

سبک سری بازی‌های Desperados نمایشی متفاوت از ضربات Old-West، تمرکز بر روی مخفی کاری و حرکات تاکتیکی Real-Time می‌باشد. بازی Desperados III نسخه پیشرفته‌ای از نسخه‌های قبلی این بازی می‌باشد و از ویژگی‌های این بازی می‌توان به: ذخیره کردن بازی هر 30 ثانیه یک بار، استراتژی سخت‌افزاری در کنار شخصیت‌های جدید، گرافیک HD و حالت ShowDown که به شما اجازه می‌دهد برای رفع خستگی حرکات را برای مدتی متوقف کنید اشاره کرد.

بازی‌های جدید هیجان انگیز

Disintegration برای PC, Xbox One و PS4 در 16 ژوئن (27 خرداد)

کارگردانی این بازی توسط سازنده Halo یعنی Marcus Lehto انجام شده است و سبک این بازی ترکیبی از شوتر اولین شخص و استراتژی با سبکی متفاوت می‌باشد زیرا بازیکنان در حال انجام حرکت Gravcycle می‌توانند به صورت همزمان به هم‌تیمی‌های خود دستوراتی را نیز ارائه کنند. این بازی همچنین دارای حالت چند نفره با پشتیبانی از حداکثر 10 بازیکن به صورت همزمان می‌باشد.

بازی‌ های جدید هیجان انگیز ژوئن 2020
disintegration

The Last of Us Part II برای PS4 در 19 ژوئن (30 خرداد)

یکی از بحث برانگیزترین و جذاب‌ترین بازی‌های سال قرار است که 30 خرداد ارائه شود. پس از یک بار تأخیر به دلیل شیوع ویروس Covid-19 بازی The Last of Us Part II در ماه ژوئن ارائه می‌شود. کمپانی Naughty Dog به دنبال این است که تمامی دانش فنی خود را با این بازی به نمایش بگذارد به همین دلیل در این بازی شما برخی از دقیق‌ترین مدل‌ها و محیط‌های شخصیتی را که تا کنون در یک بازی دیده‌اید مشاهده خواهید کرد. داستان TLOU2 نظر همه را جلب می‌کند، و کمپانی Naughty Dog تأکید نموده است که علیرغم پخش برخی از ویدیوها از این بازی باید برای درک کامل این بازی، آن را بازی نمایید.

بازی‌ های جدید هیجان انگیز ژوئن 2020
the last of us part II

Beyond Blue برای PC, Xbox One و PS4 در 11 ژوئن (22 خرداد)

به دلیل شیوع ویروس کرونا تابستان امسال را نمی‌توانید در کنار ساحل به استراحت بپردازید؟ خوشبختانه می‌توانید بازی زیبا و جدید با سبک اکتشافی Beyond Blue ساحل را به خانه خود بیاورید. این بازی با همکاری BBC Studios (استودیو سازنده Planet Earth و Blue Planet) یک نمایش واقعی از محیط زیر آب را به نمایش می‌گذارد و دارای یک مد داستانی کامل است که توسط برخی از بازیگران هالیوودی اجرا می‌شود می‌باشد.

بازی‌های جدید هیجان انگیز

Summer In Mara برای PC و Switch در 16 ژوئن (27 خرداد)

نظرتان در رابطه با زندگی در یک جزیره گرمسیری چیست؟ Summer In Mara به شما امکان می‌دهد تا مزرعه‌داری کنید، ساخت و ساز انجام دهید و یک جزیره با راز و رمز و شخصیت‌های منحصر به فرد بسازید. این می‌تواند بهترین تفریح تابستانی باشد.

بازی‌های جدید هیجان انگیز

Waking برای PC و Xbox One در 18 ژوئن (29 خرداد)

بازی Waking چیزهای زیادی را از حوزه بازی‌های indie دارا می‌باشد. Waking یک بازی اکتشافی با عناصری شبیه به Dark-Souls است که گیمرها به یک سفر احساسی از طریق ذهن یک شخص مرده می‌فرستد.

بازی‌ های جدید هیجان انگیز ژوئن 2020
walking

A Day Without Me برای PC در 27 ژوئن (7 تیر)

چه می‌شود اگر شما یک روز از خواب بیدار شوید و ببینید همه به جز شما از بین رفته‌اند؟ این چیزی است که A Day Without Me به شما ارئه می‌‌دهد. یک بازی کوچک Open-World که بازیکنان را برای کاوش به بقایای شهری کاملا متروکه می‌فرستد. آیا می‌توانید راز از بین رفتن تمامی افراد را پیدا کنید؟

بازی‌های جدید هیجان انگیز

لیست تمامی بازی‌های که قرار است در ماه ژوئن ارائه شوند:

Valorant (برای کامپیوتر در 2 ژوئن (13 خرداد))

Tour de France 2020 (برای کامپیوتر، Xbox One و PS4 در 4 ژوئن (15 خرداد))

Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics (برای Switch در 5 ژوئن (16 خرداد))

Command & Conquer Remastered Collection (برای کامپیوتر در 5 ژوئن (16 خرداد))

1971 Project Helios (برای کامپیوتر، Xbox One, PS4 و Switch در 9 ژوئن (20 خرداد))

Beyond Blue (برای کامپیوتر، Xbox One و PS4 در 11 ژوئن (22 خرداد))

Summer in Mara (برای کامپیوتر و Switch در 16 ژوئن (27 خرداد))

Desperados III (برای کامپیوتر، Xbox One و PS4 در 16 ژوئن (27 خرداد))

Disintegration (برای کامپیوتر، Xbox One و PS4 در 16 ژوئن (27 خرداد))

Danger Scavenger (برای کامپیوتر در 17 ژوئن (28 خرداد))

Waking (برای کامپیوتر و Xbox One در 18 ژوئن (29 خرداد))

The Last of Us Part II (برای PS4 در 19 ژوئن (30 خرداد))

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehdrated (برای کامپیوتر، Xbox One, PS4 و Switch در 23 ژوئن (3 تیر))

Ninjala (برای Swtich در 24 ژوئن (4 تیر))

A Day Without Me (برای کامپیوتر در 27 ژوئن (7 تیر))





منبع : سخت افزار



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار