کد خبر: ۳۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 01
مینی کامپیوتر NUC 11 Extreme جدید کمپانی اینتل با جزئیاتی جدید وارد بازار می‌شود. این سیستم با هدف بالا بردن کارایی در کامپیوترهای موجود در بازار رایانه ساخته شده است (هدف ساخت کیسی 1.5 لیتریست).
به گزارش آی تابناک : مینی کامپیوتر NUC 11 Extreme جدید کمپانی اینتل با جزئیاتی جدید وارد بازار می‌شود. این سیستم با هدف بالا بردن کارایی در کامپیوترهای موجود در بازار رایانه ساخته شده است (هدف ساخت کیسی 1.5 لیتریست). در گذشته مشخص شده بود که Panther Canyon NUC با Tige Lake-U به بازار عرضه خواهد شد. این پردازنده به همراه نسل جدید هسته پردازشی Willow Cove و iGPU با معماری جدید گرافیک‌های Xe منتشر می‌شود. از اطلاعات جدیدی که طبق گزارش‌ها به دست آمد اینتل در حال کار بر روی مینی کامپیوتر NUC جدیدی تحت عنوان Phantom Canyon با عملکرد گرافیکی بالاتر می‌باشد.

حتی اگر معماری گرافیکی اینتل از نظر کارایی بهبود عظیمی را نیز نسبت به نسل قبل شاهد باشد اما همچنان یک راه حل گرافیکی مجتمع و محدود است. اکنون از طریق بنچمارک 3DMark می‌توان تأیید کرد که Panther Canyon اینتل با کارت گرافیک NVIDIA GeForce 1660 Ti جفت می‌شود (با امتیاز 5355). سیستم تست 3D Mark TimeSpy از یک نمونه مهندسی Tiger Lake-U که با کلاک پایه 2.3 گیگاهرتز و کلاک بوست 4.4 گیگاهرتز در کنار NVIDIA GTX 1660 Ti Notebook 80W و 8 گیگابایت رم استفاده کرد.

جزئیات کامپیوتر NUC 11 Extreme

انتظار می‌رود که کلاک‌های ES در نسخه نهایی افزایش یابد. با این حال این تعداد باز هم نسبت به اندازه این مینی‌کامپیوتر بسیار خوب است به ویژه اگر همانطور که گفته شد مدل پردازنده 28 وات باشد. از سوی دیگر گمان می‌شود که مینی کامپیوتر NUC 11 Extreme یا همان NUC Phantom Canyon از RTX 2070 Max-Q با همان 80 وات TDP که با GTX 1660 Ti برابر است استفاده نماید.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار