کد خبر: ۳۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 31
اخبار لغو رویدادهای بزرگ و کوچک در این مدت تبدیل به یک اتفاق کاملا عادی شده است. این اتفاقات از زمان شیوع کرونا آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
به گزارش آی تابناک : اخبار لغو رویدادهای بزرگ و کوچک در این مدت تبدیل به یک اتفاق کاملا عادی شده است. این اتفاقات از زمان شیوع کرونا آغاز شد و همچنان ادامه دارد. چندی پیش به علت همه گیری بیماری کرونا، گوگل مجبور به لغو کنفرانس توسعه‌دهندگان خود یعنی همان Google I/O شد. سپس غول جستجوی جهان به ناچار برگزاری رویداد انتشار نسخه Beta اندروید 11 را نیز لغو کرد و حالا باری دیگر این رویداد تعلیق شده است. گوگل قصد داشت در چهارشنبه پیش رو رویداد The Beta Launch Show را برگزار کند و نسخه آزمایشی ورژن جدید سیستم عامل موبایل خود را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد. البته که این رویداد قرار بود به صورت مجازی برگزار شود اما حالا همین رویداد آنلاین نیز لغو شده است.

گوگل در توییتی در حساب کاربری Android Developers این خبر را اعلام کرده و گفته اکنون زمان جشن گرفتن نیست. این کمپانی علت مشخصی را برای تعلیق رویداد انتشار نسخه Beta اندروید 11 اعلام نکرده اما می‌تواند علل مختلفی از جمله طولانی بودن زمان نطق اصلی یا بخش پرسش و پاسخ توسعه‌دهندگان داشته باشد. تیم توسعه‌دهندگان گوگل هیچ تاریخ جدیدی را برای برگزاری این کنفرانس اعلام نکرده‌اند اما گفته شده که به زودی اطلاعات جدیدی را در این باره با کاربران به اشتراک خواهند گذاشت.   





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار