کد خبر: ۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 April 24
نرم افزار Outlook جهت مدیریت ایمیل هایی مثل جی میل گوگل (Gmail) ، هات میل، ایمیل ایرانی چاپار (Chapar mail) و سایر سرویس دهنده های ایمیلی می باشند.

سال گذشته مایکروسافت اپلکییشن مربوط به نرم‌افزار کاربردی Outlook را برای ساعت هوشمند Apple Watch عرضه کرد که با استقبال گسترده کاربران iOS، این ابزار کاربردی توانست در کنار سرویس اختصاصی پست الکترونیکی اپل محبوبیت فراوانی به دست آورد.

کاربران سیستم عامل Android Wear در این مدت می‌توانستند اطلاعیه‌های مربوط به ابزار ایمیلی Outlook را روی ساعت مچی هوشمند خود دریافت کنند. ولی این تجربه ناسازگاری‌های فراوان داشت و سرانجام از کار افتاد.

مرکز خبری AndroidCentral در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد ابزار کاربردی Outlook مخصوص سیستم عامل اندروید به‌روز شده است و از هم‌اکنون می‌تواند به صورت رسمی از سیستم عامل Android Wear مخصوص فناوری‌های پوشیدنی پشتیبانی کند.

آپدیت Outlook برای ساعت‌های اندرویدی

بنابراین کاربران Android Wear از این پس می‌توانند تمامی اطلاعیه‌ها را دریافت کنند، پست‌های الکترونیکی خود را بخوانند، به کمک پیام‌های از پیش تعیین شده به آنها پاسخ دهند، یا با پیام‌های صوتی پاسخ خود را ارسال کنند.

نسخه به روز شده نرم‌افزار Outlook for Android به زودی روی فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل قرار می‌گیرد. در حالی که این به‌روزرسانی هنوز به صورت خودکار برای برخی ساعت‌های مچی اندرویدی عرضه نشده است، برخی دیگر از کاربران آن را دریافت کرده‌اند.

به طور کلی می‌توان گفت Outlook مخصوص iOS و اندروید یکی از بهترین نرم‌افزارها برای ارسال پست الکترونیکی، تقویم الکترونیکی، و مدیریت شماره تلفن‌ها محسوب می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار