کد خبر: ۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 16
شیائومی از جدیدترین ایرباد مقرون به صرفه و کاملاً بیسیم خود به نام Mi AirDots 2 SE رونمایی کرد.
به گزارش آی تابناک : شیائومی از جدیدترین ایرباد مقرون به صرفه و کاملاً بیسیم خود به نام Mi AirDots 2 SE رونمایی کرد. این ایرباد نسخه ارزان قیمت تر ایرباد AirDots 2s بوده و از تاریخ ۱۹ مه (۳۰ اردیبهشت) با قیمت ۲۴ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

بزرگ ترین تفاوت ایرباد Mi AirDots 2 SE با AirDots 2s در این است که مدل SE از کدک باکیفیت LHDC پشتیبانی نمی‌کند. البته این مدل از کدک AAC پشتیبانی کرده و به کمک بلوتوث 5.0 با گوشی جفت می‌شود. سیگنال به طور همزمان به هر دو ایرباد منتقل شده که به اتصال پایدارتر منجر می‌شود.

ایرباد Mi AirDots 2 SE شیائومی معرفی شد

هر کدام از ایربادها تنها ۴.۷ گرم وزن داشته و با یک بار شارژ تا ۵ ساعت شارژدهی دارند. به کمک کیس شارژ ۲۰ ساعت دیگر به طور عمر باتری اضافه می‌شود و می‌توان آن را بوسیله درگاه USB-C در مدت زمان ۱.۵ ساعت شارژ کرد.

ایرباد AirDots 2 SE از دکمه‌های لمسی و همچنین قابلیت تشخیص قرارگیری در گوش‌ها برخوردار است؛ یعنی پس از خارج کردن ایربادها از گوش‌ها پخش موزیک به طور اتوماتیک متوقف شده و پس از قرارگیری دوباره آن‌ها در گوش ادامه موزیک پخش می‌شود.

ایرباد مورد بحث سازگاری بالایی با گوشی‌های مبتنی بر رابط کاربری MIUI شیائومی داشته و می‌توان بوسیله گوشی از درصد باتری ایربادها و کیس شارژ باخبر شد. علاوه بر این زمانی که کاربر درب کیس شارژ را برای اولین بار باز می‌کند، موبایل ایرباد را تشخیص داده و با آن جفت می‌شود.

ایرباد AirDots 2 SE همانند مدل گران قیمت تر 2S، از قابلیت حذف نویز حین مکالمه با استفاده از دو میکروفن برخوردار است، ولی خبری از حذف نویز فعال نیست.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار