کد خبر: ۳۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 13
Antutu یکی از مشهورترین بنچمارک‌های موبایلی به حساب می‌آید که هر ماه لیستی از پرقدرترین گوشی‌ها را منتشر می‎کند. حالا لیست پرقدرت ترین گوشی های ماه اپریل نیز منتشر شده است که مانند چند ماه گذشته شامل دو دسته گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده می‌شود.
به گزارش آی تابناک : Antutu یکی از مشهورترین بنچمارک‌های موبایلی به حساب می‌آید که هر ماه لیستی از پرقدرترین گوشی‌ها را منتشر می‎کند. حالا لیست پرقدرت ترین گوشی های ماه اپریل نیز منتشر شده است که مانند چند ماه گذشته شامل دو دسته گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده می‌شود. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به آنها، با ما همراه باشید.

پرقدرت ترین گوشی های ماه اپریل

پرچمداران

در جدول پرقدرت‌ترین گوشی‌های پرچمدار، سرانجام شاهد حضور گوشی‌هایی با چیپست اسنپدراگون 865 هستیم. می 10 پرو شیائومی در صدر این لیست قرار گرفته است و پس از آن، وان‌پلاس 8 پرو و Mi 10 دیگر پرچمدار شیائومی در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. هر سه گوشی دارای چیپست پرچمدار کوالکام هستند. نکته عجیب ماجرا، عدم حضور گوشی‌های هوآوی و آنر با تراشه Kirin 990 است که شش ماه از زمان معرفی آن می‌گذرد.

مانند ماه گذشته، چهار عضو این لیست متشکل از 10 گوشی را خانواده گلکسی S20 سامسونگ تشکیل می‌دهد. البته درست در میان این چهار گوشی، یعنی در جایگاه ششم، گوشی ROG Phone II ایسوس با اسنپدارگون 855+ جای گرفته است. وان‌پلاس 7T و 7T Pro هم با همین تراشه، 2 رتبه‌ی انتهایی لیست را به خود اختصاص داده‌اند.

پرقدرت ترین گوشی های ماه اپریل - پرچمداران

میان‌رده‌ها

برخلاف جدول پرچمداران که خبری از گوشی‌های هوآوی نبود، صدر لیست میان‌رده‌ها به Nova 7i این شرکت با تراشه kirin 810 اختصاص یافته است. امتیاز این گوشی در حدود 10 درصد بهتر از نزدیک‌ترین رقیب آن، یعنی ردمی نوت 8 پرو شیائومی است. جایگاه سوم این لیست هم به ریلمی 6 اختصاص دارد که مانند ردمی نوت 8 پرو از تراشه Helio G90T مدیاتک بهره می‌برد. ریلمی 6 به طرز جالبی عملکرد بهتری در مقایسه با نسخه پرو داشته است.

نکته جالب این لیست، اینست که به غیر از گوشی هوآوی، 9 گوشی دیگر همگی از چیپست‌های گیمینگ که دارای پردازنده گرافیکی بهتری هستند، استفاده می‌کنند.

پرقدرت ترین گوشی های ماه اپریل م- میان رده ها

نتیجه تست Antutu ترکیبی از 4 بنچمارک مجزا مربوط به پردازنده، پردازنده گرافیکی، تجربه کاربری و عملکرد حافظه است. حتی اگر چیپ‌ها در ظاهر شبیه به یکدیگر به نظر برسند، در باطن ممکن است به‌دلیل اورکلاک متفاوت گرافیک‌ها، عملکردی متفاوتی از خود نشان دهند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار