کد خبر: ۳۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 13
در دنیای تلفن همراه هر روز باید شاهد اتفاق‌های جالب و جذابی باشیم که چشمان تمام کاربران را به خود خیره می‌کند. نسخه شفاف شیائومی Mi 10 یکی از نمونه دستگاه‌هایی است که شاید تنها یک نسخه از آن تولید شده باشد اما این نسخه با تمامی نسخه‌های شفاف سازی شده تلفن‌های همراه قبلی کمپانی شیائومی به طور کامل تفاوت دارد.
به گزارش آی تابناک : در دنیای تلفن همراه هر روز باید شاهد اتفاق‌های جالب و جذابی باشیم که چشمان تمام کاربران را به خود خیره می‌کند. نسخه شفاف شیائومی Mi 10 یکی از نمونه دستگاه‌هایی است که شاید تنها یک نسخه از آن تولید شده باشد اما این نسخه با تمامی نسخه‌های شفاف سازی شده تلفن‌های همراه قبلی کمپانی شیائومی به طور کامل تفاوت دارد.

نسل اولیه تلفن‌های همراه شفاف که توسط کمپانی شیائومی تولید می‌شدند از شیائومی MI 8 و نسخه Transparent آن شروع شد. در ابتدا این دستگاه در دید همه افراد بود و تمام طرفداران این کمپانی قصد داشتند تا از نزدیک شاهد این دستگاه باشند. اما یک مشکل در این میان وجود داشت و آن، استفاده شیائومی از برچسب به جای نشان دادن قطعات واقعی داخل دستگاه بود. همین موضوع باعث شد تا حس ذوقی که در بین کاربران شیائومی برای خرید نسخه Transparent وجود داشت از بین برود. اما شیائومی بدون توجه به حرف کاربران این کار را حتی در نسخه شفاف سازی شده شیائومی MI 9 نیز ادامه داد. با این حال این نسخه از فروش خوبی برخوردار نبود و همین مورد باعث شد تا شیائومی تعداد تولیدات این نسخه از دستگاه را به حداقل برساند.

Xiaomi Mi 10

اعتماد دوباره برای فروش بالا از دستان شیائومی خارج شده بود و احتمالا به همین دلیل خبری از نسخه Transparent در سری Mi 10 نیست اما نسخه شفاف شیائومی Mi 10 تنها برای یک بار و تنها برای MrWhosetheboss تولید شده است تا بعد از گذشت چند ماه از رونمایی رسمی شیائومی از این دستگاه به طور کامل به همگان نشان داده شود.

تفاوت اصلی این نسخه با دو نسخه قبلی، در این است که شیائومی اینبار به جای استفاده از برچسب، قطعات داخلی دستگاه را به طور کامل به کاربر نشان داده است! بدین ترتیب در این نسخه به طور کامل شاهد پد شارژ بی‌سیم دستگاه، قطعات دوربین یا همان محل قرار گیری دوربین در کنار دیگر المان‌های داخل تلفن هستیم. این ایده در ابتدا توسط JerryRigEverything به اجرا رسید. این یوتیوبر معروف با توجه به اینکه شیائومی در فروش نسخه‌های شفاف خود توجه زیادی را جذب نکرده بود تصمیم به فروش قاب‌هایی با طراحی داخلی هر تلفن همراه گرفت.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار