کد خبر: ۳۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 12
چند روز پیش بود که برای اولین بار خبری در مورد برنامه هواوی برای عرضه نسخه‌های جدید گوشی‌های سری P30 را به اطلاع شما رساندیم و ساعاتی پیش برنامه این شرکت برای معرفی گوشی‌های جدید از این سری رسماً اعلام شد.
به گزارش آی تابناک : چند روز پیش بود که برای اولین بار خبری در موردبرنامه هواوی برای عرضه نسخه های جدید گوشی های سری P30 را به اطلاع شما رساندیم و ساعاتی پیش برنامه این شرکت برای معرفی گوشی‌های جدید از این سری رسماً اعلام شد.

سری هواوی پی 30 را باید یکی از موفق‌ترین گوشی‌های چند سال اخیر هواوی دانست و به عقیده بسیاری از کاربران، گل سر سبد این سری که Huawei P30 Pro بود را می‌توان بهترین گوشی هواوی دانست که تا به امروز ساخته شده است.

در ادامه این روند موفق، شرکت هواوی قصد دارد نسخه‌های جدیدتر این سری را در بازار عرضه کند. البته با معرفی اولین مدل که P30 Pro New Edition است باید بگوییم که این محصول چندان هم جدید نیست و تنها بازتولید و نامگذاری مجددی از سال گذشته با افزودن حافظه‌های سریعتر و رنگ‌های جدیدتر خواهد بود.

هواوی برنامه دارد تا این گوشی را بیشتر در بازارهای اروپایی عرضه کند و کشور آلمان را باید به عنوان اولین میزبان این سری معرفی نماییم. طبق اطلاعات جدید، گوشی P30 Pro هواوی نسخه جدید در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای جنگلی و شفق قطبی عرضه خواهد شد که رنگ نقره ای جنگلی آن را باید تنها تفاوت بدنه و طراحی نسبت به سال قبل دانست که از گوشی P40 Pro سال جاری به عاریه گرفته شده است. البته در نقطه مقابل امکان سفارش نسخه‌های با رنگ‌های طلوع آفتاب کهربایی، کریستالی و یا سفید مرواریدی سال گذشته نیز وجود نخواهد داشت.

p30pro-new-1.jpg

به مشخصات فنی که مراجعه کنیم تنها تفاوت بیشتر شکلی مانند یک محدودیت دارد. در این گوشی جدید شما تنها خواهید توانست نسخه با 256 گیگابایت حافظه داخلی را سفارش دهید و دو نسخه دیگر 128 و 512 گیگابایتی عرضه نخواهند شد. البته برخی منابع استفاده از حافظه‌های سریع UFS 3.0 را برای این گوشی مطرح کرده‌اند که هنوز هواوی آن را به صورت رسمی تأیید ننموده است.

خبر خوب در مورد این گوشی آن است که مانند سال گذشته، P30 Pro New Edition نیز همچنان از سرویس‌ها و نرم‌افزارهای گوگل پشتیبانی می‌کند و باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر 6.47 اینچی OLED، حافظه رم 8 گیگابایتی و تراشه پردازشی Kirin 980 از ویژگی‌های ثابت آن هستند.

البته هواوی این گوشی را با نسخه 10 سیستم‌عامل اندروید عرضه خواهد کرد و قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و زوم هیبریدی 50 برابری نیز همچنان در این گوشی موجود هستند.

آخرین نکته مثبت این گوشی نیز قیمت آن است که حالا با کاهشی مطلوب به 749 یورو رسیده است که در مقایسه با قیمت عرضه گوشی در سال گذشته به مبلغ 1099 یورو می‌تواند قابل توجه باشد. البته کاربران آلمانی در هنگام سفارش این گوشی دو بسته پیشنهادی خواهند داشت که در بسته اول به آن یک دست هدفون جدید Huawei FreeBuds 3 به صورت هدیه اعطا می‌گردد و در بسته دوم نیز می‌توانند ساعت‌های هوشمند جذاب Huawei Watch GT 2 را قیمت تنها 99 یورو خریداری کنند که مسلماً افراد زیادی طالب آن خواهند بود.

عرضه این گوشی جدید از سه روز دیگر در وبسایت آلمان هواوی شروع خواهد شد و نکته جالب این است که این نسخه جدید تنها به مدت یک ماه در بازار عرضه خواهد شد و تیراژ محدودی خواهد داشت.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار