کد خبر: ۳۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 12
Resident Evil 8 تاریک‌ترین نسخه در سری ترسناک شرکت کپکام خواهد بود. از انتشار Resident Evil 3 Remake تنها یک ماه می‌گذرد اما شایعات درباره Resident Evil 8 از همین حالا در فضای اینترنت یافت می‌شود.
به گزارش آی تابناک : Resident Evil 8 تاریک‌ترین نسخه در سری ترسناک شرکت کپکام خواهد بود. از انتشار Resident Evil 3 Remake تنها یک ماه می‌گذرد اما شایعات درباره Resident Evil 8 از همین حالا در فضای اینترنت یافت می‌شود. همانطور که طی هفته‌های گذشته شنیدیم RE8 احتمالا بازگشت Ethan Winters و Chris Redfield را به همراه دارد و از Resident Evil 4 الهام گرفته تا شاهد استایلی اروپایی‌تر باشیم. برای این نسخه زامبی‌ها، موجودات گرگ‌نما و تهدیداتی سایه مانند به عنوان دشمن در نظر گرفته شده است.

خب Dusk Golem که تبدیل به یک منبع از اخبار مربوط به کپکام شده (بسیاری از شایعات RE8 را تا به اینجا همین شخص به اشتراک گذاشته) تصمیم گرفته تا جزئیات جدیدی را منتشر کند. به نظر می‌رسد کپکام به دنبال یک ریسک بزرگ با RE8 باشد زیرا Dusk Golem قول می‌دهد که این بازی "با فاصله زیاد تاریک‌ترین و مخوف‌ترین نسخه Resident Evil تا به امروز باشد”.

Dusk Golem جزئیات بیشتر را در فروم ResetEra به اشتراک گذاشته و یک بار دیگر به نوع جدیدی از زامبی‌ها، هیولاها، یک نوع جاگرنات تنومند و یک استاکر جادوگر مانند با چهره‌ای مبهم اشاره نموده. در بحث گیم پلی Resident Evil 8 فراتر از چند نسخه گذشته در این فرنچایز خواهد بود و کپکام قصد بهبود گان پلی RE7 برای این نسخه را دارد. ظاهرا کریس یک بار دیگر در این نسخه حاضر بوده و این بار ظاهری مابین نسخه هفتم و نسخه‌های پنجم و ششم خواهد داشت.

در نهایت اما شایعه مهمی که شاید طرفداران را غافلگیر کند مربوط به داستان تفرقه انداز RE8 است. ظاهرا هنوز به شکل دقیق مشخص نیست چه داستانی پیش رو خواهیم داشت و برخی از المان‌های شاید تغییر کنند اما در حال حاضر به گفته Dusk Golem این بازی "تاریک خواهد بود”. او همچنین نکته دیگری را مطرح کرده که بدون شک بسیاری از طرفداران را به فکر فرو می‌برد. اخطار: در حالی که هنوز هیچ داستان مشخصی وجود ندارد اما شاید بهتر باشد پاراگراف بعدی را به عنوان اسپویلر (SPOILER) در نظر بگیرید. برای نمایش متن آن را انتخاب یا هایلایت کنید.

با توجه به گفته‌های Dusk Golem، کریس کاری در Resident Evil 8 انجام می‌دهد که "واقعا سهمگین بوده و البته همه چیز را از قصد بهم خواهد ریخت و این واقعا چیزی بزرگ می‌باشد”. شما آزاد هستید تا این شایعه را با هر چیزی که تا به حال شنیده‌‌اید مطابقت داده و حدس بزنید این کار وحشتناک کریس چه چیزی خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم در حال حاضر تمام این مسائل را به عنوان شایعه در نظر بگیرید اما Dusk Golem وقتی پای جزئیات رزیدنت اویل و کپکام در میان باشد می‌توانیم حرف‌های او را باور کنیم. 





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار