کد خبر: ۳۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 11
بعد از همه گیری کرونا، برای کنترل شیوع این ویروس کمپانی‌های بسیاری تعطیل شدند و برای حفظ سلامت کارکنان خود آنها را به خانه فرستادند. بیش از 5 ماه از سال 2020 می‌گذرد، در حالی که بسیاری در سال جدید بر سر کار نرفتند و امور کاری خود را در خانه و به صورت از راه دور انجام دادند.
به گزارش آی تابناک : بعد از همه گیری کرونا، برای کنترل شیوع این ویروس کمپانی‌های بسیاری تعطیل شدند و برای حفظ سلامت کارکنان خود آنها را به خانه فرستادند. بیش از 5 ماه از سال 2020 می‌گذرد، در حالی که بسیاری در سال جدید بر سر کار نرفتند و امور کاری خود را در خانه و به صورت از راه دور انجام دادند. اکنون به گفته ساندر پیچای، مدیرعامل گوگل، اکثر کارمندان این کمپانی ادامه سال میلادی جاری را نیز در خانه سپری خواهند کرد و بر سر کار خود بازنخواهند گشت.

احتمالا این تصمیم به مرور زمان تاثیر چشمگیری بر فعالیت گوگل خواهد داشت اما در هر صورت تصمیم مناسبیست که برای این شرایط کاملا منطقیست و البته گذراست و هر چند که نزدیک به 7 ماه تا پایان 2020 باقی مانده، اما به هر حال این وضعیت نیز به پایان خواهد رسید. از آنجایی که تعداد کارکنان گوگل بسیار قابل توجه است، این تصمیم می‌تواند در کنترل شیوع ویروس کرونا بسیار تاثیرگذار باشد و این حس مسئولیت پذیری یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های دنیای تکنولوژی را به خوبی به نمایش می‌گذارد. گوگل امیدوار است که مسئله کروناویروس تا پایان سال میلادی جاری خاتمه پیدا کند یا دست کم از شدت آن کاسته شود. اما ممکن است شرایط خصوصا در فصل تعطیلات آتی بالعکس شده و وخیم شود. در این صورت کمپانی ممکن است در صورت ضرورت، زمان خانه نشینی کارکنان خود را تمدید کند.

پیچای در مصاحبه خود با The Information اعلام کرده ممکن است کمپانی اجازه دهد که برخی از کارکنان در ماه ژوئن یا جولای به شرکت بازگردند. اما این مجوز صرفا برای افرادی که نیاز به حضور فیزیکی در شرکت دارند صادر خواهد شد. بنابراین بسیاری از کارکنان گوگل ماه‌های آتی را نیز در خانه به سر خواهند برد و کارهای لازم را نیز در منزل به آنها رسیدگی خواهند کرد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار