کد خبر: ۳۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 11
شرکت HONOR اعلام کرده که مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند میان‌رده با اتصال 5G است؛ این گوشی آنر 10X نام دارد. گوشی اقتصادی 5G آینده آنر با قیمتی در حدود 254 دلار راهی بازار خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : شرکت HONOR اعلام کرده که مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند میان‌رده با اتصال 5G است؛ این گوشی آنر 10X نام دارد. گوشی اقتصادی 5G آینده آنر با قیمتی در حدود 254 دلار راهی بازار خواهد شد. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات احتمالی این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات احتمالی گوشی آنر 10X

طبق اخبار و شایعات منتشر شده، این گوشی دارای نمایشگر با رزولوشن Full HD و نرخ نوسازی 90 هرتز است. قلب تپنده این دستگاه، چیپست Kirin 820 هوآوی خواهد بود که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این تراشه با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه رم همراه خواهد شد.

گفته شده که این گوشی دارای سه دوربین در قاب پشتی خود است. یک سنسور 40 مگاپیکسلی IMX600 سونی دوربین اصلی است و دو سنسور؛ یکی 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دیگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی خواهند کرد. دوربین سلفی گوشی هم 16 مگاپیکسلی از نوع بالاجهنده خواهد بود. براساس شایعات، گوشی HONOR 10X دارای یک باتری 4200 میلی آمپرساعتی با شارژر 22.5 وات است.

تصاویری منتسب به این گوشی در اینترنت منتشر شده که نمایشگر تمام صفحه آن را بدون هیچ ناچ یا حفره‌ای نشان می‌دهد. کلیدهای تنظیم صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند و حاشیه پایین نمایشگر ضخامت بیشتری نسبت به سه طرف دیگر دارد. با استناد به این تصاویر، گوشی مورد نظر احتمالاً دارای بدنه شیشه‌ای و فلزی خواهد بود.

 گوشی آنر 10X

در کنار 10X، آنر قصد دارد از نسخه پرو این گوشی هم رونمایی کند. آنر 10X Pro هم احتمالاً با دو میزان حافظه راهی بازار خواهد شد، اما هنوز درخصوص مشخصات آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. در هر حال، گفته شده که تا آخر ما می (21 روز دیگر) آنر از گوشی‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. بنابراین، به زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار