کد خبر: ۳۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 10
با اینکه عملکرد لمسی یک صفحه نمایش می‌تواند لذت بخش باشد، اما گاهی اوقات بسیاری از کاربران نیاز به انعطاف و آزادی عملی که به واسطه مورد در اختیار آنها قرار داده می‌شود، احساس نیاز می‌کنند. خصوصا در نرم افزارها و محصولات مرتبط با آموزش این نیاز بیشتر از بخش‌های دیگر احساس می‌شود.
به گزارش آی تابناک : با اینکه عملکرد لمسی یک صفحه نمایش می‌تواند لذت بخش باشد، اما گاهی اوقات بسیاری از کاربران نیاز به انعطاف و آزادی عملی که به واسطه مورد در اختیار آنها قرار داده می‌شود، احساس نیاز می‌کنند. خصوصا در نرم افزارها و محصولات مرتبط با آموزش این نیاز بیشتر از بخش‌های دیگر احساس می‌شود. کاربران آیپد که طبیعتا از آن دسته افرادی هستند که این موضوع را در عمل درک کرده‌اند اکنون با شنیدن خبر اضافه شدن پشتیبانی از موس و ترک‌پد به نرم‌افزار Office Suite مایکروسافت مطمئنا خرسند هستند.

اضافه شدن پشتیبانی از موس و ترک‌پد به Office Suite آیپد

طبق شنیده‌ها، مایکروسافت قصد دارد به نسخه آیپد برنامه Office Suite خود، سازگاری با موس را اضافه کند تا ادای احترامی داشته باشد به تمام کاربران این دستگاه که وقت قابل توجهی را با مجموعه نرم‌افزاری اداری غول نرم‌افزاری جهان می‌گذرانند. اپل همواره در مورد آیپد گفته است که این محصولی کاملا جدید است و نباید آن را با یک لپ‌تاپ اشتباه بگیریم. اما با گذشت زمان و بعد از معرفی تبلت‌های سری سرفیس توسط مایکروسافت که ردموندی‌ها به عنوان یک محصول تجاری از آن یاد می‌کنند، اپل موضع خود را تغییر داد و آیپدهای نسل جدیدتر را به کیبورد و قلم هوشمند یا همان Apple Pencil مجهز کرد تا بتواند به رقابت بر سرفیس‌های جذاب مایکروسافت بپردازد.

اکنون که قرار است پشتیبانی از موس و ترک پد به آیپد اضافه شود، این گجت بیش از هر زمان دیگری به یک لپ‌تاپ شبیه است. جدیدترین مدل از آیپد پرو 11 اینچی اپل قیمت پایه 799 دلاری دارد و قیمت نسخه 12.9 اینچی نیز از 999 دلار آغاز می‌شود. قیمت Magic Keyboard به همراه ترک پد نیز 299 دلار قیمت دارد. لازم به ذکر است با جدیدترین نسخه از سیستم عامل آیپد، تمام آیپدهای جدید از نشانگر موس پشتیبانی می‌کنند.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار