کد خبر: ۳۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 09
کرونا امسال بسیاری از برنامه‌های کمپانی‌های تکنولوژی محور را بر هم زد و موجب کنسل شدن تعداد زیادی از رویدادهای بزرگ دنیای فناوری شد.
به گزارش آی تابناک : کنفرانس توسعه‌دهندگان 2020 اپل نیز تحت تاثیر این ویروس لغو شد اما بعد اپل اعلام کرد این رویداد را به صورت دیجیتال برگزار خواهد کرد. اکنون زمان برگزاری رویداد آنلاین WWDC مشخص شده و تمامی توسعه‌دهندگان می‌توانند رایگان به تماشای کنفرانس اپل بنشینند.

دوم تیر ماه: زمان برگزاری رویداد آنلاین WWDC

اپل به تازگی تائید کرده است که کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی کمپانی در تاریخ 22 ژوئن مصادف با دوم تیر ماه 99 برگزار خواهد شد. اپل این کنفرانس را برای اولین بار بعد از 31 سال به صورت مجازی برگزار خواهد کرد که در نوع خود اتفاق جالبی است. به گفته اپل، تمامی توسعه‌دهندگان این کمپانی در سراسر جهان در این کنفرانس می‌توانند به نسخه جدید iOS، iPadOS، macOS، tvOS و watch OS دسترسی داشته باشند. فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی جهانی اپل گفته است برای برگزاری رویداد آنلاین در ماه ژوئن و اشتراک‌گذاری جدیدترین ابزار، خدمات و برنامه‌های نرم‌افزاری خود با توسعه‌دهندگان لحظه شماری می‌کنیم.

دوم تیر ماه: زمان برگزاری رویداد آنلاین WWDC

 با اینکه WWDC به عنوان کنفرانسی برای معرفی دستاوردهای نرم‌افزاری شناخته می‌شود، اما سابقه رونمایی از سخت افزارهای جدید اپل نیز در این رویداد وجود دارد. اپل سال گذشته و در جریان این کنفرانس نسل سوم Mac Pro و نمایشگر Pro Display XDR را رونمایی کرد و همچنین در سال 2017 شاهد معرفی اسپیکر هوشمند HomePod، آیپد پرو 10.5 اینچی و نسل جدید iMac Pro در این گردهمایی بودیم. از آنجایی که اپل در هفته گذشته از مدل 2020 مک بوک پرو 13 اینچی رونمایی کرد و چندی پیش نیز کوپرتینویی‌ها آیفون SE را به همراه نسخه بروزرسانی شده مک بوک ایر و آیپد پرو جدید رونمایی کردند، به احتمال زیاد در WWDC خبری از محصول سخت افزاری نخواهد بود.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار