کد خبر: ۳۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 07
آیفون SE نسل دوم خود را امسال توسط اپل تجربه کرد. بنده آیفون 8 در کنار پردازنده آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس این قابلیت را به این دستگاه داده است تا یک گزینه خرید بسیار مناسب برای افرادی باشد که در عین نداشتن بودجه هزار دلاری، دستگاهی با پردازنده و مشخصات یک پرچمدار را با یک قیمت مناسب 400 دلاری خریداری کنند.
به گزارش آی تابناک : آیفون SE نسل دوم خود را امسال توسط اپل تجربه کرد. بنده آیفون 8 در کنار پردازنده آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس این قابلیت را به این دستگاه داده است تا یک گزینه خرید بسیار مناسب برای افرادی باشد که در عین نداشتن بودجه هزار دلاری، دستگاهی با پردازنده و مشخصات یک پرچمدار را با یک قیمت مناسب 400 دلاری خریداری کنند. اما کالبد شکافی آیفون SE 2020 نشان دهنده این خواهد بود که آیا اپل برای کم کردن قیمت این دستگاه از کیفیت ساخت آن نیز کاسته است یا این موبایل نیز همانند دیگر دستگاه‌های اپل کیفیت A+ را در زمینه کیفیت ساخت دریافت کرده است؟

آیفون SE امسال از گواهینامه IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد غبار برخوردار است و این مورد را از همان ابتدای کالبد شکافی آیفون SE 2020 در پیچ‌های بخش پایینی دستگاه شاهد هستیم. یک لاستیک نازک سیاه رنگ دور دو پیچ موجود در لبه پایینی دستگاه مانع از ورود مایعات به داخل دستگاه از این بخش خواهند شد.

iPhone SE 2020

برخلاف دستگاه‌های دیگر سال 2020 که از پشت با حرارت دادن شیشه قادر به دسترسی به بخش داخلی آن‌ها هستیم، آیفون SE امسال با توجه به بدنه آلومینیومی خود باید از پنل جلویی با استفاده از حرارت باز شود. بعد از باز شدن دستگاه شاهد چینش قطعات کاملا آشنا هستیم. چینش تمام قطعات داخلی این دستگاه همانند آیفون 8 بوده است و یکی از دلایلی که قیمت این موبایل را پایین آورده، استفاده از بدنه آیفون 8 بوده است. گرچه یک تفاوت بین این تلفن همراه و آیفون 8 وجود دارد و آن نیز باتری هر دو دستگاه است. با وجود اینکه ظرفیت باتری هر دو دستگاه یکسان است اما سوکت و کانکتور آیفون SE 2020 و آیفون 8 با یکدیگر فرق دارد و این بخش تنها بخشی از دستگاه است که شبیه به آیفون 8 نیست.

مادربرد این دستگاه نیز ظاهری کاملا شبیه به آیفون 8 دارد اما تفاوت آن با آیفون 8 به پردازنده استفاده شده در هر دو دستگاه بر می‌گردد. آیفون SE 2020 با وجود قیمت 400 دلاری خود امسال با پردازنده A13 اپل، دقیقا پردازنده‌ای که در آیفون 11 و آیفون 11 پرو و نسخه بزرگتر آن، پرو مکس استفاده شده، راهی بازار خرید شده است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار