کد خبر: ۳۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 06
در یک اتفاق غیر منتظره، هر آنچه که برای ساخت نسخه کلون کنسول بازی Nintendo Wii لازم است، افشا شده و حالا کمپانی متخصص در زمینه کلون می‌توانند به سادگی کلون Nintendo Wii را بسازند. جزئیات را در ادامه همین نوشتار بخوانید.
به گزارش آی تابناک : در یک اتفاق غیر منتظره، هر آنچه که برای ساخت نسخه کلون کنسول بازی Nintendo Wii لازم است، افشا شده و حالا کمپانی متخصص در زمینه کلون می‌توانند به سادگی کلون Nintendo Wii را بسازند. جزئیات را در ادامه همین نوشتار بخوانید.

طی چند هفته اخیر اطلاعات و اسناد برخی از محصولات قدیمی‌تر نینتندو بر روی اینترنت قرار گرفته است. اولین آنها ROM های مخصوص خطایابی Pokémon  بود، بعدتر ROM های خطایابی کنسول نسل فعلی 3DS افشا شد و در نهایت شاهد افشای کلیدهای کلیه کنسول‌های نینتدو بودیم. حالا هم کد منبع، فایل‌های طراحی، مستندات فنی و هر آنچه که برای ساخت Nintendo Wii لازم دارید، افشا شده است.

ظاهراً افشای چنین حجم بالایی از اسناد محرمانه نینتندو نتیجه هک شدن سرورهای BroadOn است که در زمان توسعه نسل Wii با نینتندو همکاری می‌کرده است. بدتر اینکه فایل‌های افشا شده حاوی دیتاشیت ها، دیاگرام‌ها و فایل Verilog کلیه اجزای آن است. بنابراین حالا می‌توان آسانی نسخه کلون کنسول بازی Nintendo Wii را ساخت یا حتی از آن برای معرفی کنسول‌های جدید استفاده کرد.

با افشای این فایل‌ها، دور از انتظار نیست در آینده نه چندان دور شاهد کلون‌های کنسول Nintendo Wii و معرفی کنسول‌های جدیدی با الهام گرفتن از آن باشیم.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار